دور جدید طرح درآمدزایی کاربران ایکس شروع شد

ایکس.JPG

شبکه اجتماعی ایکس (قبل از تغییر نام از توییتر به ایکس) دور جدیدی از برنامه پرداخت درآمد برای کاربران خود را آغاز کرده است.

به نظر می‌رسد این پرداخت‌ها به فعالیت‌های کاربران در ماه‌های جولای (تیر و مرداد) مرتبط باشند. ایلان ماسک، بنیان‌گذار این شبکه، برنامه‌ای با عنوان "اشتراک‌گذاری درآمد تبلیغاتی" را با هدف جذب تولیدکنندگان محتوا طراحی کرده است، که تنها برای کاربران سرویس ایکس پریمیوم (سابقاً توییتر بلو) در دسترس قرار می‌گیرد. در اعلام اخیر ایکس، اعلام شده که دور جدیدی از پرداخت درآمد برای کاربران آغاز شده است.

یکی از مهندسان این شبکه اجتماعی اظهار داشته که در گذشته، تنها تعداد محدودی از تولیدکنندگان محتوا از این امکان بهره‌برداری می‌کردند و افزایش تعداد پرداخت‌ها به چالش‌هایی در مدیریت پرداخت‌ها منجر شده‌است. به همین دلیل، پرداخت درآمد با تأخیر انجام می‌شود.

شبکه ایکس ایمیلی برای کاربرانی که درآمد کسب کرده‌اند، ارسال کرده است، اما مبلغ درآمد و ماه‌های مربوطه هنوز مشخص نشده‌اند. در این ایمیل، یکی از کارمندان ایکس اظهار کرده که دور جدید درآمدزایی تنها به ماه گذشته‌ی میلادی ارتباط دارد؛ در حالی که دور اول پرداخت مربوط به سه ماه فعالیت بوده است.

با توجه به تغییرات اعلام‌شده، ایکس آستانه‌ی پرداخت درآمد را به ۱۰ دلار کاهش داده و اعلام کرده که کاربران برای شرکت در برنامه‌ی درآمدزایی، باید پنج میلیون بازدید را کسب کنند (که قبلاً ۱۵ میلیون بازدید مورد نیاز بوده است). ایلان ماسک تأکید می‌کند که حساب‌هایی که بیش‌از پنج میلیون بازدید دریافت می‌کنند، عملاً مشمول هزینه نمی‌شوند. باید توجه داشت که ایکس تنها بازدیدهای کاربران اشتراکی را در محاسبه درآمد مدنظر قرار می‌دهد.

یک کاربر اظهار کرده است که در ماه گذشته‌ی میلادی ۲٬۷۰۹ پست منتشر کرده و بیش‌از ۱۰ میلیون بازدید دریافت کرده‌است، و ایکس به ازای این مقدار بازدید، ۶۹۸٫۷۰ دلار به او پرداخت کرده است.

مقایسه‌ی آمار پرداخت‌ها نشان می‌دهد که در دور اول اجرای طرح درآمدزایی، ایکس به ازای هر هزار بازدید ۰٫۱۶۸ دلار به کاربران پرداخت می‌کرده، اما این مقدار در دور جدید به ۰٫۰۶۶ دلار کاهش یافته است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: help.twitter

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر