با دیدن این تصاویر دیگر تردیدی دربارهٔ قدرت کامپیوترهای All-in-One ندارید!

all in one

همهٔ ما عموماً فکر می‌کنیم که کامپیوترهای All-in-One نسبت به توانایی، ضعیف و نازک هستند. اما استارتاپی به نام Alafia AI نشان داده است که در اشتباه هستیم.

 

این شرکت یک کامپیوتر بدون کیس، قدرتمند با پردازندهٔ ۱۲۸ هسته‌ای و دو کارت گرافیک Nvidia RTX را معرفی کرده است که به همراه ویژگی‌های برجستهٔ دیگری همچون حافظهٔ RAM ۲ ترابایتی و حافظهٔ SSD ۸ ترابایتی می‌آید. با Alafia Aivas SuperWorkstation آشنا شوید.

کامپیوتر یکپارچه Alafia Aivas با پردازندهٔ ۱۲۸ هسته‌ای Ampere Altra با فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز و دو کارت گرافیک RTX Nvidia با مجموع ۲۸,۴۱۶ هسته CUDA، برای تصویربرداری پزشکی طراحی شده است. این کامپیوتر قدرتمند All-in-One می‌تواند با توجه به نیاز کاربر، تا ۲ ترابایت حافظهٔ RAM DDR4 و ۸ ترابایت حافظهٔ SSD پرسرعت داشته باشد.

 

all in one2
-

 

این کامپیوتر قدرتمند All-in-One دارای صفحهٔ نمایش لمسی ۴K با بیشینهٔ روشنایی ۳۶۰ نیت است که به کاربران امکان کار مستقیم با آن را می‌دهد.

Alafia AI اظهار می‌کند که این سیستم بیشتر برای پژوهش‌های پزشکی مناسب است، زیرا بسیاری از نرم‌افزارهای معمول از هر دو پردازنده‌های arm و گرافیک‌های Nvidia پشتیبانی نمی‌کنند. به همین دلیل، در حال حاضر تلاش می‌کند تا توسعه‌دهندگان را به سمت پیاده‌سازی برنامه‌های خود بر روی سخت‌افزارهای قدرتمند این سیستم هدایت کند.

 

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: tomshardware

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر