واتس‌اپ امکان ارسال پیام بدون نیاز به ذخیره شماره موبایل را در نسخه بتا فراهم کرد

whatsappp.jpg

واتساپ که مدتی است آپدیت‌های مختلفی منتشر می‌کند اخیرا شروع به انتظار قابلیت جدیدی کرده که تجربه کاربری بهبود یافته‌ای را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. در آپدیت بتا جدید واتساپ، می‌توان با لمس شماره یک کاربر، گزینه‌های جدیدی را انتخاب کرد و می‌توان بدون نیاز به ذخیره شماره سیم کارت کاربر، برای وی پیام فرستاد.

شبکه اجتماعی واتساپ مدتی پیش بود که اعلام کرد می‌خواهد این قابلیت را به همراه تغییرات در بخش پیام‌های صوتی منتشر کند.

واتساپ آپدیت جدیدی را برای نسخه بتا در نظر گرفته که با سریال 2.22.8.11 در دسترس کاربران قرار گرفته است. بسیاری از کاربران می‌توانند به صورت داوطلب از این نسخه استفاده کنند و به به‌روزرسانی جدید دسترسی پیدا کنند. قابلیت جدیدی که به این به‌روزرسانی افزوده شده، میانبرهای جدیدی را پس از لمس کردن یک شماره نمایش می‌دهد.

مدتی است که واتساپ به نیاز کاربران خود توجه ویژه‌ای داشته و در حال توجه به نیاز کاربران است. احتمالا مطلع هستید که در نسخه‌های فعلی واتس‌اپ، پس از لمس یک شماره به اپ شماره‌گیر گوشی خود منتقل می‌شوید.

whatsapp-beta-new-feature-1.jpg
-

اکنون این قابلیت به نحو دیگری کار می‌کند. اسکرین‌شاتی که در بالا قرار داده شده، نشان می‌دهد که در آپدیت بتای جدید واتساپ پس از لمس شماره تلفن یک کاربر چه اتفاقی می‌افتد. اگر یک کاربر در این پیام‌رسان حضور نداشته باشد، پس از لمس شماره او دو گزینه برای افزودن وی به لیست مخاطبان یا برقراری تماس با او پیشنهاد می‌شوند. در صورتی که این کاربر در واتس‌اپ حضور داشته باشد، می‌توانید گزینه چت کردن با او را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که این ویژگی هنوز برای همه کاربران فعال نیست؛ اما به‌زودی در نسخه عمومی منتشر می‌شود و شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Tnbarg

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر