بنیانگذار واتساپ به عنوان مدیرعامل جدید سیگنال انتخاب شد

Untitled-1.jpg

چند روز پیش مدیرعامل سینگنال با انتشار یک پست اعلام کرد که دیگر در سمت خود فعالیتی نخواهد داشت و کناره‌گیری خود را اعلام کرد؛ اکنون برایان اکتون، یکی از بنیانگذاران واتساپ به عنوان مدیرعامل جدید و موقت سیگنال انتخاب شده است.

هر چند که این سمت برای برایان اکتون موقت است، اما هنوز مشخص نیست که این مدیر ارشد و بنیان‌گذار واتساپ در این سمت باقی خواهد ماند یا خیر. «موکسی مارلین اسپایک» که از سمت خود کناره‌گیری کرده، در این پست نوشت:

هر روز تحت تاثیر پتانسیل بی‌شمار سیگنال قرار می‌گیرم و قصد دارم فردی با انرژی تازه و متعهد را بیاورم که از آن بهترین استفاده ممکن را کند. در چند ماه گذشته با کاندیداها صحبت کردم، اما قصد دارم با این اطلاعیه جستجو را آغاز کنم تا به پیدا کردن بهترین فرد برای آینده سیگنال کمک کنم.

او در گفته‌های خودش اشاره داشته که در هیئت مدیره سیگنال باقی خواهد ماند تا اگر می‌تواند به ایم اپلیکیشن پیام‌رسان کمک کند. او در ادامه گفته که تا یک ماه آینده به طور کامل از مدیرعاملی کنار خواهد رفت.

photo_2022-01-11_09-11-28.jpg
-

پیام‌رسان سیگنالسال 2014 بود که تاسیس شد و از آن زمان تا به الان توانسته به عنوان قابل اعتمادترین و قدرمندترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان با رمزگذاری سرتاسری دست پیدا کند. این پیام‌رسان بیش‌ از 40 میلیون کاربر فعال به صورت ماهانه دارد که بیشتر روی کمک‌های مالی متمرکز شده است.

هرچند نمی‌توان انتظار داشت که اکتون به عنوان مدیرعامل موقت سیگنال، حرکت بزرگی انجام دهد، اما نکته جالب اینکه او زمانی تصمیم به ترک واتساپ گرفت که «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیسبوک تصمیم داشت تبلیغات را به این اپلیکیشن اضافه کند.

او در مصاحبه‌ای با Forbes توضیح داد که در سال 2018 مدیران فیسبوک تصمیم گرفتند تا روی تبلیغات تمرکز کنند و ابزارهای تجزیه و تحلیل تجاری بفروشند و سپس تصمیم گرفت این شرکت را ترک کند. اکتون پس از ترک فیسبوک نیز علیه برنامه‌های آن صحبت کرد و در سال 2019 از کاربران خواسته بود تا اپلیکیشن اصلی فیسبوک را حذف کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Tnbarg

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر