واتس‌اپ یک گام دیگر برای انتشار عمومی قابلیت ویرایش پیام‌ها برداشت

hjukhuk.JPG

یکی از قابلیت‌های مورد انتظار در واتس‌اپ که امکان ویرایش پیام‌ها است، به نظر می‌رسد به زودی برای همگان در دسترس باشد.

تیم توسعه‌دهنده واتس‌اپ حدود یک سال است که روی این ویژگی کار می‌کند تا کاربران بتوانند پیام‌های خود را ویرایش کنند. این قابلیت در نسخه‌های بتای قبلی واتس‌اپ در دسترس بوده است و به نظر می‌رسد که اکنون در مراحل نهایی توسعه قرار دارد. انتظار می‌رود که به زودی کاربران از این ویژگی محبوب بهره‌مند شوند.

واتساپ۱-485x1024.jpg.webp
-

ویژگی ویرایش پیام‌های واتس‌اپ به زودی برای همه کاربران در دسترس خواهد بود. گزینه ویرایش پیام‌ها در نسخه بتای اندروید (2.23.10.10) مشاهده شده است. در این نسخه، کاربران می‌توانند پیام‌های ارسالی خود را به راحتی ویرایش کنند.

این ویژگی مدت‌ها در حال توسعه بوده است، اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی از فاز آزمایشی خارج شده و به‌صورت عمومی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. بر اساس اطلاعات غیررسمی، به نظر می‌رسد که ویژگی ویرایش پیام‌ها در مراحل نهایی توسعه قرار دارد.

منبع آگاه بازار می‌گوید احتمالاً واتس‌اپ این قابلیت را در دسترس تمامی کاربران قرار می‌دهد تا احتمالاً انتشار آن در نسخه بتای 2.23.10.10، آخرین موردی باشد که قبل از فعال‌شدن رسمی این ویژگی در دسترس کاربران قرار بگیرد. براساس گزارش‌های قبلی، ارسال‌کننده پیام حداکثر ۱۵ دقیقه زمان دارد تا متن پیام را ویرایش کند و درنهایت کاربر دریافت‌کننده نیز متوجه می‌شود که پیام ویرایش شده است. باید دید آیا این فرصت زمانی در نسخه‌های بعدی افزایش پیدا خواهد کرد یا خیر. همچنین باید دید درنهایت این قابلیت چه زمانی در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidpolice

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر