تبلیغات در شبکه اجتماعی ایکس به شدت افزایش یافت؛ فروش بسته‌های میلیونی

X.jpg

به گزارش بلومبرگ، شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در حال فروش بسته‌های تبلیغاتی ویژه مرتبط با پلی‌آف لیگ ملی فوتبال آمریکا و سوپربول به میزان میلیون دلار است.

این بسته‌ها به منظور بهره‌برداری از محبوبیت فوتبال، تبلیغ‌کنندگان را جذب می‌کنند. سوپربول، به‌عنوان مسابقه‌ی سالانه فوتبال آمریکایی، با درآمد زیاد و جذابیت بالا برای ساکنان ایالات متحده همراه است.

قیمت بسته‌های تبلیغاتی ایکس از ۲۵۰ هزار تا ۱ میلیون دلار متغیر است. ایکس بیشترین توجه خود را به BetMGM، وب‌سایت شرط‌بندی ورزشی آنلاین، دارد. این تبلیغات ویژه در بالای فید و بخش جستجو و ترند کاربران نمایش داده می‌شوند و معمولاً هزینه‌ی چندین میلیون دلاری دارند.

سوپربول همواره به عنوان رویداد مهم‌ترین سال برای ایکس شناخته می‌شود؛ زیرا در طول این مسابقه، تعداد زیادی پست مرتبط منتشر می‌شود و تعداد ثبت‌نام‌های جدید افزایش می‌یابد.

altes-logo-neues-logo-aus

امیدواری ایکس این است که با این مسابقات، ضرر ناشی از از دست دادن تبلیغ‌کنندگان برتر خود که به دلیل سیاست‌های ایلان ماسک تبلیغات خود را متوقف کرده‌اند، جبران شود. اکنون تبلیغات ایکس متعلق به بسیاری از مشاغل کوچک‌تر یا ناشناس است.

جو بناروچ، رئیس عملیات تجاری ایکس، درباره قیمت تبلیغات ایکس اظهار نظر نکرده است؛ اما اعلام کرده است که بیش از ۱۰۰ تبلیغ‌کننده بزرگ امسال تبلیغات مربوط به سوپربول را خریده‌اند.

درآمد تبلیغاتی ایکس در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است. ایکس تلاش می‌کند تا دوباره توجه شرکت‌های بزرگ را به خود جلب کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: bloomberg

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر