فروش ۱.۲ تا ۱.۴ میلیون دستگاه ایکس باکس سری ایکس و سری اس در روز اول

Untitled-1.jpg

در روز اول فروش مایکروسافت، از دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس از هرکدام، بین ۱٫۲ تا ۱٫۴ میلیون دستگاه فروخته شده است.

شرکت مایکروسافت، کنسول بازی جدید خودش را در هفته‌ای که گذشت راهی بازار کرد، در فردای روز عرضه از ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، این کمپانی اعلام کرد که این دو دستگاه رکورددار فروش در زمان خود شده‌اند. تا قبل از این اتفاق در زمان عرضه ایکس باکس وان که به سال 2013 برمی‌گردد؛ مایکروسافت توانست در 24 ساعت اول یک میلیون دستگاه در سرتاسر دنیا به فروش برساند.

همین موضوع را وب‌سایت رسمی VGChartz مورد بررسی قرار داده و براساس گزارش آماری که منتشر کرده، به این موضوع نیز اشاره کرده است که ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در روز اول فروش خود توانسته‌اند نزدیک به ۱.۲ میلیون تا ۱.۴ میلیون دستگاه فروش داشته‌ باشند.

در ادامه این گزارش گفته شده است که ایکس باکس سری ایکس مدل محبوب‌تری نسبت به ایکس باکس سری اس است. چرا که این را آمار و ارقام به ما می‌گوید: این یعنی فروش ایکس باکس سری ایکس بین ۸۰۰ تا ۹۲۵ هزار دستگاه بوده و ایکس باکس سری اس فروشی نزدیک به ۴۰۰ تا ۴۷۲ هزار دستگاه داشته است.

کشور آمریکا بیشترین خرید را در روز اول فروش کنسول‌ها داشته است، به طوری که نیمی از ایکس باکس سری ایکس و سری اس در این کشور فروخته شده است. این دو کنسول بازی در مجموع فروشی نزدیک به ۶۷۰ تا ۷۸۰ هزار دستگاه در آمریکا داشته‌اند. فروش این کنسول‌ها در کل قاره آمریکا بین ۷۴۰ تا ۸۷۰ هزار دستگاه و در اروپا بین ۳۴۰ تا ۴۰۰ هزار دستگاه بوده است.

مایکروسافت ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را در 40 کشور دنیا عرضه کرده است، این کمپانی کنسول‌ها را در قالب طرح Xbox All-Access در ۱۲ کشور می‌فروشد. در این طرح کاربران می‌توانند، این کنسول‌ها را با اقساط ماهانه ۲۴٫۹۹ دلار خریداری کنند. حتی در این طرح یک کنسول ایکس باکس به ‌همراه اشتراک ۲۴ ماهه سرویس گیم پس اولتیمیت ارائه می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: .vgchartz.

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر