شیائومی ۱۳ پرو به HyperOS مجهز شد

xiaomi 13.jpg

شیائومی به‌روزرسانی مهم HyperOS را برای گوشی شیائومی ۱۳ پرو به کاربران منتشر کرده است.

شرکت سازنده‌ی گوشی‌های متنوع شیائومی اعلام کرده بود که گوشی‌های شیائومی ۱۳ پرو و شیائومی پد ۶ از اولین دستگاه‌هایی هستند که به‌روزرسانی HyperOS را در بازار جهانی دریافت می‌کنند. حالا با شروع به انتشار به‌روزرسانی برای مدل پرو شیائومی ۱۳، این اطلاعیه تأیید شده است.

بر اساس تصاویر منتشرشده در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، کاربران گوشی شیائومی ۱۳ پرو به‌روزرسانی HyperOS را با نسخه 1.0.1.0.UMBINXM و حجم ۱٫۹ گیگابایتی دریافت کرده‌اند. این به‌روزرسانی همچنین شامل وصله‌ی امنیتی دسامبر ۲۰۲۳ (آذر و دی) می‌شود.

xiaomi-13-pro-update

تغییرات اعمال شده پس از این به‌روزرسانی HyperOS شامل بهبود مدیریت حافظه، تغییرات ظاهری، افزودن انیمیشن‌های جدید، طراحی نوین برنامه‌ی آب‌وهوا، بازطراحی بخش اعلان‌ها، افزایش شخصی‌سازی در صفحه‌ی قفل، بهبود آیکون‌ها و ارتقاء تجربه‌ی چندوظیفگی برای کاربران می‌باشد.

انتظار می‌رود که انتشار به‌روزرسانی HyperOS برای مدل‌های مشابه از ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۴ (دی ۱۴۰۲ تا تیر ۱۴۰۳) زمان‌بر باشد.

قیمت گوشی شیائومی ۱۳ پرو در زمان عرضه حدود ۹۰۰ دلار اعلام شده بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter_sandeep9sarma

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر