سری شیائومی ۱۴ با باتری قدرتمندتر نسبت به نسل قبل خود عرضه خواهد شد

jkjhkhujkui.jpg

ممکن است تا ماه شهریور شاهد معرفی مدل‌های جدید پرچم‌دار از شیائومی باشید که به احتمال زیاد از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 و باتری با ظرفیت بزرگتر نسبت به مدل‌های قبلی استفاده خواهند کرد.

با توجه به گزارش‌ها، در ماه نوامبر سال ۲۰۲۳، شیائومی قصد دارد دو گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید با نام‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو را معرفی کند. منتظریم که این دو دستگاه از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 استفاده کنند و از باتری با ظرفیت بزرگتر و سرعت شارژ بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی خود بهره‌برداری کنند.

به گفته‌ی یک منبع مطرح در زمینه‌ی فناوری، گوشی شیائومی ۱۴ از باتری با ظرفیت ۴۸۶۰ میلی‌آمپرساعت و مدل پرو از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره خواهند برد. همچنین، انتظار می‌رود که مدل استاندارد پرچم‌دار بعدی از شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی کند، در حالی که مدل پرو از شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات استفاده خواهد کرد.

Capture.PNG
-

همچنین، طبق گزارش‌های منتشر شده در GizChina، شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو ویژگی‌های دیگری نیز خواهند داشت، از جمله نمایشگرهای AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی، رم ۱۲ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Gizchina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر