شیائومی اعلام کرد که خبری از خودروی ارزان قیمت برند ردمی نیست

xiaomi car.jpg

پس از معرفی خودروی شیائومی، اکثر افراد معتقدند که این شرکت قصد دارد خودروی مقرون به صرفه را تحت برند ردمی به بازار عرضه کند.

در نهایت، با معرفی اولین خودرو برقی به نام SU7، شیائومی وارد عرصه خودروسازی شده است. این اولین تلاش این شرکت چینی در زمینه خودروسازی، با تمرکز بر ویژگی‌های هوشمند مانند پارک خودکار، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

هنگامی که به شیائومی اشاره می‌شود، مردم به محصولات با کیفیت و قیمت مناسب ارتباط می‌دهند. بنابراین، پس از معرفی SU7، گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال عرضه یک خودرو هوشمند و مقرون به صرفه تحت برند ردمی به وجود آمد. این شایعات باعث شد تا شیائومی واکنش نشان دهد.

صفحه رسمی شیائومی در ویبو اعلام کرده است که در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه یک خودرو برقی مقرون به صرفه تحت برند ردمی وجود ندارد. هم‌اکنون، ما شاهد عرضه انواع مدل‌های گوشی شیائومی هستیم که برخی از آن‌ها قیمت بالایی دارند، اما مشتریان می‌توانند محصولات فناوری پیشرفته چینی را با برند ردمی و قیمت مناسب‌تر تهیه کنند. به هر حال، به نظر می‌رسد که این روند در زمینه خودروهای شیائومی تکرار نخواهد شد.

شیائومی اعلام کرده است که در حال حاضر تمرکزش بر روی ساخت و فروش اولین خودروی خود، یعنی SU7، است. مدیرعامل این شرکت، لی جون، نیز به برخی از سوالات کاربران پاسخ داده و اظهار کرده است که قیمت خودروی SU7 باعث شده است که در رده خود هیچ رقیبی نداشته باشد.

همچنین، شیائومی شایعات مرتبط با قیمت SU7 را رد کرده و اشاره کرده است که تاکنون قیمت نهایی این محصول مشخص نشده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: weibo.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر