شیائومی عرضه عینک هوشمند Mijia Smart Audio Glasses را آغاز کرد؛ دارای قابلیت‌های صوتی

aivirchal

امروز، شیائومی عینک هوشمند Mijia Smart Audio Glasses را در چین به بازار عرضه کرد. این محصول، ترکیبی جذاب از قابلیت‌های صوتی بی‌نظیر را در یک طراحی زیبا ارائه می‌دهد.

عینک هوشمند Mijia Smart Audio Glasses، با طراحی قابل تعویض شش فریم، امکان شخصی‌سازی را برای کاربران فراهم می‌کند و همچنین اجازه استفاده از لنزهای طبی را نیز می‌دهد. اما ویژگی اصلی این عینک در زمینه قابلیت‌های صوتی است.

عینک هوشمند Mijia Smart Audio Glasses از فناوری انتقال صدا از طریق هوا برای ارسال صدا به گوش کاربر استفاده می‌کند. همچنین دارای بلندگوهای اولتراسونیک است که با استفاده از یک الگوریتم ساختار حفره‌ای، صدای شفاف و جذابی را به کاربر ارائه می‌دهد.

Xiaomi-Mijia-Smart-Audio-Glasses.jpg
-

عینک هوشمند Mijia دارای فناوری دوگانه مقابله با نشت صدا است که جلوی پخش صدا در محیط را هنگام تماس‌های صوتی می‌گیرد. همچنین دارای قابلیت کاهش نویز تماس است تا کیفیت ارتباطات صوتی را بهبود بخشد.

همچنین، عمر باتری بلندی دارد و با یک بار شارژ می‌توانید به مدت ۱۰ ساعت موسیقی گوش دهید، ۷ ساعت تماس تلفنی داشته باشید و تا ۲۴ ساعت از آن استفاده کنید. همچنین باتری این دستگاه در حالت استندبای بیش از ۱۱ روز دوام می‌آورد و شارژ آن از طریق رابط مغناطیسی انجام می‌شود.

Xiaomi-Mijia-Audio-Smart-Glasses-Air-Conduction.jpg
-

عینک Mijia Smart Audio Glasses بسیار سبک وزن است و تنها ۳۷.۷ گرم وزن دارد. دارای امکانات ارگونومیک مانند پدهای بینی قابل تنظیم و لولای قابل جداسازی است. همچنین، از قابلیت تشخیص هوشمند برای توقف پخش موسیقی هنگام برداشتن عینک از چشم استفاده شده است.

علاوه بر این، بر روی دسته عینک هوشمند شیائومی کنترل‌های لمسی نیز قرار دارد که به کاربر اجازه می‌دهد کارهای مختلفی مانند پخش/توقف موسیقی، تنظیم صدا و تغییر آهنگ را انجام دهد. استفاده از دستیارهای صوتی نیز ممکن است.

عینک Mijia Smart Audio Glasses با قیمت اولیه ۶۳ دلار و قیمت نهایی ۸۳ دلار عرضه شده است.



اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر