شارژر 100 واتی بی‌سیم شیائومی در چین عرضه شد

Untitled-1.jpg

کمپانی شیائومی که در این روزها نام غول تکنولوژی چین را یدک می‌کشد در سکوت خبری از شارژر فوق سریع 100 واتی خود رونمایی کرد. این پایه نگه‌دارنده شارژ بی‌سیم نسخه به‌روز شده مدل قبلی 80 واتی است که در اسفند ماه گذشته راهی بازار شد. شارژر جدید 100 واتی شیائومی در اکثر مشخصات فنی مشابه نسخه 80 واتی است به این صورت که تنها تفاوت‌های اصلی آنها در زمینه سرعت شارژ، رنگ و لایه‌های محافظتی است.

زبان طراحی شیائومی برای طراحی شارژر 100 واتی نسبت به نسخه قبلی تغییری نداشته و کاربران می‌توانند تلفن هوشمند خود را در دو حالت عمودی و افقی روی شارژر قرار دهند تا عملیات شارژ انجام شود. شارژر 100 واتی شیائومی قرار است با رنگ مشکی تلفیق شده با طلایی عرضه شود در حالی که نسخه 80 واتی با تلفیقی از رنگ سفید و نقره‌ای روانه بازار شد.

آن‌گونه که از نام این محصول شیائومی پیداست، توان شارژ این گجت 100 وات است و به نسبت 80 وات که نسخه قبلی بوده پیشرفت محسوسی به‌وجود آمده است. به همراه این شارژر بی‌سیم قرار است یک آداپتور 120 واتی برای شارژ شارژر 100 واتی و یک کابل USB 6 آمپری عرضه شود. البته نکته جالب توجه این است که تا به امروز هیچکدام از محصولات شیائومی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کنند! البته این اقدام شرکت شیائومی برای عرضه این شارژر بی‌سیم می‌تواند نشانگر آن باشد محصولات آینده شیائومی از این قابلیت بسیار کاربردی بهره‌مند خواهند شد.

Mi 100w wireless charger gsm.ir.jpg
-

شارژر 100 واتی شیائومی با شناسه مدل MDY-13-EL عرضه خواهد شد درحالی که شارژر 80 واتی با شناسه MDY-13-ED روانه بازار شد. همانطور که اشاره شد دیگر تفاوت این دو مدل لایه‌های محافطتی اضافه شده در شارژر 100 واتی است. این مدل علاوه بر محافظ ولتاژ بالا و پایین، محافظ دمای بالا و داغ کردن پیش از حد، سنسور تشخیص جسم خارجی و محافظ الکترواستاتیک از محافظ کالیبره نیز بهره می‌برد.

Mi 100w wireless charger gsm.ir1.jpg
-

به مانند مدل قبلی، استند شارژر بی‌سیم 100 واتی شیائومی از طراحی کوئل دوگانه و فن خنک‌کننده دینامیک که تنها در مواقع موردنیاز از آن استفاده می‌شود، بهره می‌برد. از آنجایی که این شارژر استانداردهای شارژ بی‌سیم را رعایت می‌کند، هر گجت با قابلیت شارژ بی‌سیم از این دستگاه پشتیبانی می‌کند. شایان ذکر است که تنها گوشی‌های هوشمند می 11 اولترا، می 11 پرو و می میکس 4 از حالت شارژ فوقالعاده سریع پشتیبانی می‌کنند. به زبان ساده، این گوشی‌های هوشمند در بالاترین حد توان خود تنها با توان 50 و 65 وات با شارژر بی‌سیم شارژ خواهند شد.

براساس ادعای شیائومی، می میکس 4 با باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی و توان شارژ 50 واتی با استفاده از شارژر بی‌سیم 100 واتی جدید شیائومی تنها در عرض 28 دقیقه پر خواهد شد.

Mi 100w wireless charger gsm.ir2.jpg
-

در نهایت باید اشاره کرد که استند شارژر 100 واتی شیائومی با برچسب قیمتی 92 دلار در روز 16 اگوست مصادف با 25 مرداد در ساعت 10 صبح به وقت محلی در چین عرضه خواهد شد. ذکر این نکته ضروری است که فروش این وسیله جانبی فعلا در چین خواهد بود و هنوز اطلاعاتی درباره عرضه جهانی آن در دسترس نیست.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر