یوتیوب آپدیت شد

c28a66d1-1aaa-4815-b4aa-51ba176f23cb.width-1000.png

یوتیوب آپدیت شده است تا به صفحه نمایش لمسی نزدیکتر شده و استفاده را برای رایانه‌های لمسی راحت تر کند.

سایت یوتیوب، خود را به روز کرده است تا به صفحه نمایش لمسی نزدیکتر شده و استفاده را برای رایانه‌های لمسی راحت تر کند. سایت به روز شده یوتیوب با انتخاب از منوی سه نقطه ترفندهایی ایجاد می کند که نمادها را بزرگ می کند تا استفاده از سایت برای صفحات لمسی آسان تر شود.

اگر اکنون از سرفیس و تبلت‌ها و یا لپ تاپ‌هایی صفحه لمسی دارند استفاده کنید و به سایت یوتیوب مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که گزینه منو "سه نقطه" که در زیر همه تصاویر کوچک ویدیوها قابل مشاهده و انتخاب است. پیش از این ، برای نشان دادن گزینه "سه نقطه" ، باید مکان نما موس خود را روی عنوان ویدیو جابه‌جا می‌کردید، که اگر موس پد یا اشاره گر موس نداشتید امکان استفاده از این گزینه‌ها نیز نبود.به روزرسانی جدید همچنین اندازه‌های آیکون‌ها را بزرگتر کرده و همچنین گزینه فول اسکرین و کوچک کردن تصویر برای کاربران رایانه‌های لمسی نیز فعال کرده است.

در کنار پشتیبانی بهتر از دستگاه های صفحه لمسی ، آخرین به روزرسانی یوتیوب شامل پیشرفت هایی در بخش "سابقه تماشا ویدیوها" نیز اضافه شده، که اکنون به شما اطلاع می‌دهد ویدیوهایی را که در یک روز خاص یا یک تاریخ خاص شما تماشا کرده اید برای سازماندهی بهتر در صف تماشای ویدیوی شما به صورت پیشفرض قرار می‌گیرد که بسیار کاربردی است.

علاوه بر قابلیت سابقه تماشا ویدیو، روش جدیدی برای سازماندهی لیست‌های پخش خود با گزینه "انتقال به بالا / پایین" وجود دارد یا بهتر بگوییم به شما جازه می‌دهد که چگونه لیست پخش برای شما نمایش داده شود، بنابراین دیگر لازم نیست فیلم‌هایی که قبل تماشا کردید را حذف کنید یا به پایین صفحه بیاورید تمام این قابلیت‌ها در نسخه جدید یوتیوب پس برنامه خود را هر چه سریع‌تر به روزرسانی کنید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر