از این به بعد، ChatGPT منابع پاسخ‌های خود را ارائه می‌دهد

chatgpt

چت‌بات‌های هوش مصنوعی OpenAI بسیار محبوب هستند، اما مواردی وجود دارد که ChatGPT می‌تواند از Copilot مایکروسافت بیاموزد. به عنوان مثال، Copilot هنگام ارائه اطلاعات به کاربران به منابع خود اشاره می‌کند.

این کار باعث می‌شود نه‌تنها اطلاعات این چت‌بات معتبرتر شود و احتمال توهم‌بودن آنها کاهش یابد، بلکه می‌توانید خودتان پیوند را دنبال کنید و در مورد موضوع بیشتر بخوانید. خوشبختانه، به نظر می‌رسد که OpenAI از Copilot الهام گرفته است، زیرا ChatGPT اکنون منابع پاسخ‌های خود را نشان می‌دهد.

اعلامیه‌ای را OpenAI در فید رسمی X خود به اشتراک گذاشته است. در این اعلامیه، غول هوش مصنوعی ویژگی جدیدی را که ChatGPT هنگام پاسخ‌دادن به شما استفاده می‌کند، به نمایش می‌گذارد. با این ویژگی، چت‌بات وبسایت‌هایی را به پایان ادعاهای خود اضافه می‌کند که می‌توانید برای مطالعه بیشتر در مورد موضوع، روی آنها کلیک کنید. با این حال، اگر می‌خواهید از این ویژگی بهره‌مند شوید، باید هزینه کنید.

chatgpt-learn-openai-web
-

از این به بعد، ChatGPT منابع پاسخ‌های خود را نشان می‌دهد. این ویژگی با استقبال کاربران زیادی مواجه خواهد شد. اما OpenAI این قابلیت را فقط برای اشتراک‌های پولی فراهم کرده است. این ویژگی در Copilot مایکروسافت برای تمامی کاربران در دسترس است. اینکه چت‌بات هوش مصنوعی بگوید که اطلاعاتش را از کجا آورده است، کار را برای همه آسان‌تر می‌کند، اما این موضوع که نمایش منابع پاسخ‌ها تنها برای کاربران سازمانی، ChatGPT پلاس و تیم در دسترس خواهد بود، ممکن است برای برخی خوشایند نباشد.

به این ترتیب، این موضوع که ChatGPT در اجرای برخی از بهترین ویژگی‌های Copilot عالی عمل می‌کند، خوشحال‌کننده است، اما با این واقعیت که Copilot منابع خود را رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد، در صورت نیاز به اطلاعات قابل اعتماد و قابل ردیابی، آن را گزینه بهتری برای انتخاب می‌کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: xda-developers

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر