کارگردان بازی لغو شده هیلو: حالت بتل رویال می‌توانست تحول بزرگی در این فرنچایز ایجاد کند

halo battle royale

استودیوی Certain Affinity در حال توسعه یک بازی بتل رویال از جهان هیلو بود اما ساخت آن به صورت رسمی لغو شد. اکنون کارگردان این بازی اعلام کرده است که لغو آن یک اشتباه بوده و به دلیل پتانسیل بالا، می‌توانست تحول بزرگی در سری Halo ایجاد کند.

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان، فرنچایز هیلو است که در دنیای بازی‌های ویدیویی به عنوان یکی از پرچم‌داران سبک شوتر اول‌شخص شناخته می‌شود. این سری از زمان انتشار اولین نسخه‌ی خود در سال ۲۰۰۱، توانسته است میلیون‌ها طرفدار جذب کند و به یکی از نمادهای اصلی کنسول ایکس‌باکس تبدیل شود.

این سری بازی همچنان طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و بسیاری از بازیکنان خواستار تجربه نسخه‌های جدید آن هستند؛ با این حال، تغییرات در روند توسعه و تصمیم‌گیری‌های کلیدی، گاهی منجر به لغو پروژه‌های بزرگ و مهم می‌شود. یکی از این پروژه‌ها، حالت بتل رویال برای سری Halo  بود که گفته می‌شود می‌توانست تأثیری بزرگ بر آینده این سری بگذارد.

در سال ۲۰۲۲، استودیوی Certain Affinity به عنوان یک تیم پشتیبان رسمی برای توسعه Halo Infinite معرفی شد. گزارش‌ها حاکی از آن بود که این استودیو بر روی یک حالت بتل رویال بزرگ برای این سری کار می‌کند. این خبر برای بسیاری از طرفداران این سری بازی هیجان‌انگیز بود؛ چرا که حالت بتل رویال به عنوان یکی از محبوب‌ترین ژانرهای بازی‌های آنلاین در سال‌های اخیر شناخته می‌شود. اما در اوایل سال ۲۰۲۴، گزارش‌هایی منتشر شد که این پروژه به دلیل تغییرات داخلی در استودیوی 343 Industries لغو شده است.

مایک کلاپر که تا مارس ۲۰۲۲ به عنوان کارگردان بازی در Certain Affinity فعالیت می‌کرد، اخیراً در پروفایل LinkedIn خود اطلاعاتی از تجربه کاری در این پروژه فاش کرد. او اظهار داشت که این حالت بتل رویال می‌توانست تحول بزرگی در سری Halo ایجاد کند و تیم توسعه‌دهنده علاقه زیادی به این پروژه داشت. او همچنین اضافه کرد که تجربه کار بر روی این پروژه با وجود لغو آن، بسیار لذت‌بخش و هیجان‌انگیز بوده است.

halo-infinite-warzone-battle-royale-generacion-xbox-1024x576
-

کلاپر در ادامه توضیح داد که او تیم بزرگی از طراحان را در این پروژه هدایت می‌کرده و باور داشت که این محصول می‌توانست یکی از مهم‌ترین نقاط عطف در تاریخ سری Halo باشد.طبق گفته او، این پروژه تجربه‌ای مثبت و آموزنده برای تیم توسعه‌دهنده بوده است.

لغو حالت بتل رویال برای Halo بدون شک یک فرصت از دست رفته برای تحول در این سری محبوب بود. با این حال، تیم توسعه‌دهنده تجربه مثبتی از این پروژه به دست آورد و امید است که این تجربه در آینده به بهبود دیگر پروژه‌های این سری کمک کند. با توجه به تغییرات جدید در تیم توسعه و استفاده از موتور آنریل انجین 5، طرفداران می‌توانند به آینده روشن هیلو امیدوار باشند.

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: gamingbolt.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر