استفاده از بتلپس، یکی از روشهای کسب درآمد در بازیهای لایوسرویس است اما به نظر میرسد که سازنده این اثر، علاقهای به استفاده از این سیستم در بازی خود ندارد.
استودیوی Firewalk، سازندهی بازی Concord اعلام کرده است که این بازی برخلاف رقبای خود مانند Overwatch 2 و Marvel’s Rivals، از سیستم بتلپس استفاده نخواهد کرد. دلیل این تصمیم، تمرکز بر ساخت تجربهای لذتبخش و پربار از همان روز اول برای بازیکنان عنوان شده است.
به جای بتلپس، کنکورد از سیستمهای پاداشدهی سنتیتر استفاده میکند. بازیکنان با انجام بازی، ارتقاء شخصیتها و تکمیل ماموریتها، آیتمهای تزئینی دریافت خواهند کرد که میتوانند وسایل خود را شخصیسازی کنند. این رویکرد با توجه به رواج سیستمهای پولی پیچیده در اکثر بازیهای چندنفره، بسیار جالب توجه است.
علاوه بر سیستم پاداشدهی منصفانه، استودیو فایرواک برنامههای خود را برای محتوای پس از عرضهی بازی نیز تشریح کرده است. نقشههای جدید، شخصیتهای جدید، حالتهای جدید و موارد دیگر در هر فصل به صورت رایگان به بازی اضافه خواهند شد. این استودیو به زودی نقشه راه کاملی برای بازیکنان منتشر خواهد کرد.
هرچند که عدم وجود بتلپس، یک نکته مثبت برای این بازی به شمار میرود اما به نظر میرسد که بازیکنان علاقه چندانی به Concord ندارند. نسخه بتای این بازی در روزهای گذشته برگزار شد اما تعداد بسیار کمی حاضر به تجربه آن شدند. از میان نقدهایی که براساس تجربه بتا به دست آمده، نشان میدهد که بازیکنان علاقه چندانی به این بازی پیدا نکردهاند.
شکست نسخه بتای Concord باعث شد تا این بازی حتی در لیست ۷۵۰ بازی پرطرفدار استیم نیز راه پیدا نکند. از طرفی، موفقیت اخیر رقیب این بازی به نام Marvel’s Rivals به قدری بود که توانست در روز اول، 22 برابر بازیکن بیشتری نسبت به Concord جذب کند.
اگر Concord عیبها و نواقص خود را جبران کند، میتواند به عنوان یک رقیب جدی وارد بازار شود و به دلیل سیستم پاداشدهی و عدم استفاده از بتلپس، به موفقیت بالایی دست پیدا کند. نظر شما چیست؟ سونی چه اقداماتی برای جذب بازیکنان بیشتر به این بازی انجام خواهد داد؟
اگر علاقهمند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکههای اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.
منبع خبر: thegamer.com
ثبت نظر