چت‌بات اختصاصی ایکس‌باکس برای کمک به بازیکنان طراحی شد؛ اجرای نسخه آزمایشی

Xbox-AI

ایکس‌باکس برای بخش پشتیبانی، چت‌بات اختصاصی با استفاده از هوش مصنوعی به نام Support Virtual Agent را طراحی کرده تا به کمک اطلاعات موجود در بخش پشتیبانی ایکس‌باکس، سوالات و مشکلات بازیکنان را برطرف کند.

بخش پشتیبانی مجازی هوشمند ایکس‌باکس به نام Support Virtual Agent، به صورت کامل توسعه نیافته و هنوز در حال بهبود است اما نسخه آزمایشی آن در دسترس کاربران Xbox Insider در ایالات متحده قرار گرفته است. این ابزار به‌عنوان بخشی از برنامه آزمایشی مایکروسافت، فعلا برای تست‌کنندگان این برنامه منتشر شده و در آینده به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد.

برنامه Xbox Insider یکی از برنامه‌های اختصاصی مایکروسافت برای تست ویژگی‌های جدید سیستم ایکس‌باکس و ویندوز 10 و 11 است و کاربرانی که به این برنامه می‌پیوندند، می‌توانند بازخورد خود را درباره به‌روزرسانی‌ها و قابلیت‌های در حال توسعه ارائه دهند. برای عضویت در این برنامه، باید اپلیکیشن Xbox Insider Hub را روی کنسول یا رایانه شخصی خود نصب کنید.

به گفته مدیر ارشد پروژه در مایکروسافت گیمینگ، این چت‌بات برای کمک به بازیکنان ایکس‌باکس طراحی شده تا مشکلات مربوط به کنسول و بازی‌های خود را به‌سرعت و کارآمد حل کنند. این چت‌بات می‌تواند اطلاعات مورد نیاز را از سایت support.xbox.com استخراج کرده و پاسخ‌های مرتبط با مشکلات کنسول و بازی‌ها را به کاربران ارائه دهد.

Xbox-AI-chatbot
-

طبق گفته‌های او، بازیکنان با کمک این هوش مصنوعی می‌توانند سوالات خود را از طریق متن یا صدا مطرح کنند و اگر چت‌بات قادر به حل مشکل کاربر نباشد، امکان گفت‌وگو با یکی از کارمندان بخش پشتیبانی Xbox  فراهم می‌شود؛ البته این درخواست تنها در صورتی امکان پذیر است که در ساعات کاری پشتیبانی ایکس‌باکس انجام شود.

سال گذشته، مایکروسافت قراردادی چندساله با شرکت Inworld برای توسعه ابزارهای گفت‌وگو و داستان‌پردازی هوش مصنوعی منعقد کرد. شرکت Inworld، تابستان گذشته با یک ماد جدید برای بازی GTA V که امکان صحبت با NPCها به‌وسیله هوش مصنوعی را فراهم می‌کرد، توانست توجهات زیادی را جلب کند.

هرچند که تعداد فروش کنسول‌های ایکس‌باکس، بسیار کمتر از دیگر رقبا بوده اما همچنان شاهد تلاش‌های این تیم برای بهبود شرایط هستیم. این ابزار هوشمند می‌تواند فرایندهای پشتیبانی را سرعت بخشیده و بازیکنان را در حل مشکلات به شکل سریع‌تر و کارآمدتر یاری کند. نظر شما راجع به این تکنولوژی چیست؟ آیا این اقدام مایکروسافت، شرکت سونی را به استفاده از هوش مصنوعی تشویق می‌کند؟

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: videogameschronicle.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر