هیدئو کوجیما، کارگردان افسانهای دنیای گیم در جدیدترین مصاحبه خود راجع به آثار در دست ساخت صحبت کرد و براساس گفتههای او، تکمیل و انتشار Physint به 5 الی 6 سال زمان نیاز دارد.
در اوایل سال 2024، کوجیما طی رویداد State of Play پلیاستیشن از بازی جدیدی به نام Physint رونمایی کرد. این اثر که به گفته کوجیما «اوج کارنامه حرفهای» او شناخته میشود، با همکاری سونی و استودیوی کوجیما پروداکشنز ساخته میشود و قرار است اقتباس سینمایی آن نیز توسط Columbia Pictures تهیه شود اما برخلاف تصورات، فاصله بسیار زیادی تا عرضه آن خواهیم داشت.
کوجیما در مصاحبه اخیر خود با مجله فرانسوی Le Film Francais اعلام کرد که توسعه بازی Physint، حداقل به پنج یا شش سال دیگر زمان نیاز خواهد داشت که براساس صحبتهای او، باید منتظر بازی در سالهای 2030 یا 2031 باشیم. او در رابطه به زمان موردنیاز برای ساخت پروژه گفت:
«این پروژه (Physint) پنج یا شش سال دیگر از من وقت خواهد گرفت اما شاید بعد از آن، کارگردانی یک فیلم را به عهده بگیرم. من با سینما بزرگ شدم و این میتواند ادای احترامی به آن باشد. همچنین دارم پیر میشوم و ترجیح میدهد این کار را تا وقتی هنوز جوانم انجام دهم!»
همانطور که میدانید، در حال حاضر چندین پروژه مختلف توسط هیدئو کوجیما در دست ساخت قرار دارد که ازجمله آنها میتوان به بازی OD با همکاری کارگردان مشهور جردن پیل (Jordan Peele) و همچنین فیلم اقتباسی Death Stranding با همکاری کمپانی A24 اشاره کرد.

در کنار این آثار، بازی Death Stranding 2: On the Beach در تاریخ 26 ژوئن 2025 (5 تیر 1404) منتشر خواهد شد و فعلا تمرکز اصلی بر روی عرضه موفق این اثر است. پس از آن، تمرکز کوجیما و تیم سازنده بر روی پروژههای OD و Physint قرار میگیرد و مراحل توسعه آنها با جدیت دنبال خواهد شد.
با توجه به صحبتهای کوجیما درباره سن و برنامههای سینمایی، احتمالا بازی Physint آخرین پروژه بزرگ او در زمینه گیم باشد. این اثر قصد دارد از مرزهای سنتی میان بازی و فیلم فراتر برود و اثری در ژانر جاسوسی-اکشن را توسعه دهد. به نظر شما کیفیت بازی Physint میتواند پاسخگوی انتظارات طرفداران باشد؟
اگر علاقهمند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکههای اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.
منبع خبر: thegamer.com
ثبت نظر