چندی پیش، جدیدترین عنوان از سری بازی اساسینز کرید به نام شدو معرفی و در مراسم یوبیسافت فوروارد 2024، گیمپلی آن منتشر شد. پس از معرفی رسمی، بازیکنان نظرات خود راجع به نقشه این بازی را اعلام کردند اما اکنون استودیوی سازنده، وسعت نقشه را مشخص کرد.
سری بازیهای Assassin’s Creed با رویکرد RPG در چند نسخهی اخیر، سعی در افزایش هرچه بیشتر نقشههای بازی داشته است. وسعت نقشهی بازی Assassin’s Creed Origins بسیار قابل توجه بود و نسخه بعدی یعنی ادیسه، از آن هم وسیعتر بود. این وسعت در بازی والهالا، بیشتر هم شد اما آیا یوبیسافت قصد دارد برای بازی جدید این سری، یعنی Assassin’s Creed Shadows، این روند را ادامه دهد؟ خوشبختانه برای طرفدارانی که وسعت بعضی از عناوین اخیر این مجموعه را بیش از حد میدانستند، پاسخ منفی است.
بر اساس مصاحبهی اخیر وبسایت Video Games Chronicle با کارگردان خلاق استودیوی یوبیسافت کبک، وسعت نقشهی Assassin’s Creed Shadows کاهش داده شده و تقریبا به اندازه نسخه اوریجین خواهد بود. با این حال، فراموش نکنیم که نقشهی اساسین اوریجین وسعتی در حدود ۸۰ کیلومتر مربع داشت؛ بنابراین دستکم شاهد کنترل روند افزایش بیرویهی وسعت نقشه هستیم.
او همچنین توضیح داد که داستان بازی عمدتا بر روی بخش مرکزی ژاپن تمرکز دارد؛ بنابراین قصد ندارند کل کشور ژاپن را پوشش دهند. او مثالی را عنوان کرد و گفت: "به طور مثال برای جابهجا شدن بین شهرها، در واقعیت به 4 روز زمان نیاز است اما در بازی، با حذف برخی مکانها، زمان مورد نیاز را کم کردیم تا سفر کردن برای بازیکنان، خسته کننده نشود."
به گفته او، یافتن تعادل بین شهرها و قلعههایی که بازی در آنها جریان دارد، کار دشواری بود اما در نهایت توانستند با این موضوع کنار بیایند و نقشه زیبایی را برای این بازی طراحی کنند. به جای بازطراحی کل کشور، مناطق جذاب و مهم با وسعت و دقت قابل توجهای، بازسازی شده است.
بازیAssassin’s Creed Shadows در تاریخ ۱۵ نوامبر برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، ایکسباکس سری ایکس/اس و پلیاستیشن ۵ عرضه خواهد شد. علاقهمندان میتوانند دیگر اخبار مربوط به این بازی را در سایت فیسیت مطالعه کنند. با ما همراه باشید.
اگر علاقهمند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکههای اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.
منبع خبر: wccftech.com
ثبت نظر