مطالعات جدید موسسه MIDiA Research نشان میدهد که گیمرها به صورت میانگین، 7.4 ساعت را برای تجربه بازی صرف میکنند اما نزدیک به 8.5 ساعت در هفته را به تماشای استریم بازیها میپردازند.
گزارش این موسسه نشان میدهد که 24 درصد از تمام بازیکنان کنسول و کامپیوتر و 48 درصد از خریداران محتواهای درون بازی، حداقل یک بار در ماه ویدیوهای مربوط به بازیها را در یوتیوب و توییچ تماشا میکنند. این آمار جالب نشان میدهد اکثر بازیکنانی که به تماشای ویدیو میپردازند، ازجمله افرادی هستند که هزینه زیادی را صرف گیم میکنند.
همانطور که میدانیم، صنعت گیم با رکود رشد مواجه شده و شرکتهای بازیسازی سعی دارند تا بیشترین درآمد را از بازیهای خود کسب کنند. براساس این گزارش، بازیسازان میتوانند به راحتی کسب درآمد خود را افزایش دهند و از ویدیوهای استریم در بازیهای خود استفاده کنند.
هرچند که استریم ویدیو در برخی از بازیها کمی دشوار خواهد بود اما عناوین ورزشی و مبارزهای که اکثرا مسابقات جهانی برگزار میکنند، میتوانند به راحتی از این موضوع استفاده کرده و استریم مسابقات و رویدادها را در بازی خود قرار دهند.
در این مقاله نوشته شده که زمان آن رسیده تا ناشران به صورت جدی وارد استریم ویدیوهای درون بازی شوند و به عنوان چیزی فراتر از یک ابزار بازاریابی به آن نگاه کنند. این فرصتی است تا سازندگان بتوانند به جای برنامههای شخص ثالث مانند توییچ، بازیکنان را به تماشای ویدیو در بازیهای خود تشویق کنند و با جذب مخاطبان بیشتر، درآمد بالاتری به دست آورند.
این آمار جالب نشان میدهد که رفتار بازیکنان در سالهای اخیر با تغییرات زیادی همراه بوده و اکنون تماشای ویدیوهای گیم و استریم به بخش بزرگی از این صنعت تبدیل شده است. آیا شما هم بیشتر وقت خود را به جای بازی کردن بر تماشای استریم بازیها میگذارید؟
اگر علاقهمند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکههای اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.
منبع خبر: wccftech.com
ثبت نظر