یکی از ویژگی‌های معروف GTA در بازی Star Wars: Outlaws حضور خواهد داشت

Star Wars Outlaws

بر اساس اعلام رسمی، بازی Star Wars: Outlaws قصد دارد با الهام مستقیم از سیستم تعقیب و گریز Grand Theft Auto، تجربه‌ای مشابه را در دنیای جنگ ستارگان ارائه دهد.

طبق گفته‌ی کارگردان خلاق بازی، آقای جولین گریتی (Julian Gerighty)، در صورت ارتکاب جرم در این بازی، نیروهایDeath Troopers به دنبال شخصیت اصلی بازی خواهند افتاد که هیجان مضاعفی برای طرفداران به همراه خواهد داشت.

همانطور که می‌دانیم، عرضه‌ی بازی Grand Theft Auto 6 برای پاییز سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است اما اگر به دنبال تجربه‌ای مشابه GTA پیش از آن زمان هستید، Star Wars: Outlaws می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. این بازی با الهام مستقیم از سیستم تعقیب و گریز مجموعه‌ی جهان‌باز استودیوی Rockstar، تجربه‌ای مشابه را در دنیای جنگ ستارگان برای بازیکنان رقم خواهد زد.

در مصاحبه‌ای اختصاصی با مجله‌ی Entertainment Weekly، سازندگان بازی Star Wars: Outlaws درباره‌ی شکل‌گیری این عنوان و سیستم‌های آن در زمان عرضه‌اش در ماه آگوست صحبت کرده‌اند. یکی از این سیستم‌ها، مکانیک شهرت است که به بازیکن امکان می‌دهد با یکی از چهار گروه خلافکار در هر شهر متحد شود. پذیرفتن ماموریت یا درخواست از یکی از این گروه‌ها، مستقیما روی شهرت شخصیت اصلی بازی با گروه‌های دیگر تاثیر می‌گذارد.

star-wars-outlaws-fahrzeuge_6237487
-

با افزایش شهرت و انجام ماموریت‌های مختلف برای گروه‌های خلافکار، احتمال خشمگین کردن امپراطوری نیز وجود دارد. امپراطوری در تمامی مناطق قابل بازی دارای پایگاه و نفوذ خواهد بود و در صورت ارتکاب جرم، نیروهای آن به دنبال شما خواهند افتاد.

به گفته‌ی آقای گریتی، کارگردان خلاق بازی، با الهام از سیستم تعقیب و گریز GTA، در Star Wars: Outlaws شاهد شش درجه‌ی مختلف از میزان خلاف کاراکتر خواهیم بود که از تخلفات جزئی تا جرائم سنگین را شامل می‌شود. به عبارت دیگر، سیستم تحت تعقیب بودن در GTA به دنیای جنگ ستارگان راه پیدا کرده است.

سیستم تحت تعقیب بودن در بازی GTA دارای پنج درجه (در گذشته شش درجه) بود که از یک ستاره (تخلف جزئی) تا پنج ستاره (جرم سنگین) را شامل می‌شود و میزان تحت تعقیب بودن بازیکن با توجه به اعمال او تعیین می‌شود. برای مثال، زیر گرفتن یک رهگذر باعث تحت تعقیب شدن با یک ستاره و کشتن یک افسر پلیس، درجه‌ی تحت تعقیب را به سه ستاره افزایش می‌دهد. در نهایت، با ارتکاب جرم‌های بیشتر و درگیری با نیروهای پلیس، درجه‌ی تحت تعقیب بودن به پنج ستاره می‌رسد. در این مرحله، شخصیت‌های غیرقابل‌بازی (NPC) با تمام توان به دنبال کشتن بازیکن خواهند بود، هرچند که بازیکن می‌تواند فرار کند و درجه‌ی تحت تعقبیت خود را پایین بیاورد.

سیستم تحت تعقیب بودن در Star Wars: Outlaws شباهت‌های زیادی به GTA دارد اما با المان‌هایی که تنها در جهان جنگ ستارگان یافت می‌شود. آقای گریتی در این باره توضیح می‌دهد: "اگر مرتکب جرم شوید، امپراطوری به دنبال شما خواهد افتاد. با از بین بردن تعدادی از آن‌ها، اوضاع وخیم‌تر می‌شود و در نهایت، در بالاترین درجه‌ی تحت تعقیب بودن، نیروهای مرگبار و حتی بدتر از آن به دنبال شما فرستاده خواهند شد."

نظر شما راجع به این بازی چیست؟ آیا می‌تواند نظر بازیکنان و طرفداران جنگ ستارگان را جلب کند یا به یک اثر شکست خورده تبدیل خواهد شد؟ در صورت انتشار اخبار جدید، اطلاعات تکمیلی را در فیسیت قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر