مدیر ارتباطات و انتشارات Pocketpair در شبکه اجتماعی X گفته است که تنها 15 ساعت پس از اعلام خبر تاسیس بخش انتشارات، بیش از 1600 درخواست همکاری از سوی توسعهدهندگان کوچک برای آنها ارسال شده است.
استودیوی سازنده Palworld به نام Pocketpair توانست با سود بسیار خوبی که از بازی خود به دست آورد، بخش انتشارات را راهاندازی کند و از استودیوها و تیمهای بازیسازی که مثل آنها به صورت مستقل کار میکنند، پشتیبانی کند و با اختصاص بودجه به آنها کمک کند تا بازی خود را توسعه دهند.
اولین پروژه این شرکت، همکاری با تیم سازنده Tales of Kenzera: Zau یعنی استودیوی Surgent Studios بود که طبق گفته مدیر استودیو، پاکت پیر از آنها درخواست کرده تا یک بازی ترسناک را توسعه دهند که در اواخر سال جاری منتشر خواهد شد.
اکنون جان باکلی، مدیر ارتباطات و انتشارات Pocketpair Publishing طی پیامی در شبکه اجتماعی X گفته است که از حجم بالای درخواستها و پیامهای دریافتی شگفتزده شده و میزان علاقه سازندگان را دست کم گرفته بوده.
طبق صحبتهای او، طی 15 ساعت پس از اعلام خبر همکاری و تاسیس بخش انتشاراتی، بیش از 1600 درخواست همکاری برای او ارسال شده و صدها دنبالکننده در شبکههای اجتماعی جذب کرده است.
![Pocketpair games](/media/images/Pocketpair_games.width-720.jpg)
باکلی در پاسخ به سوالات کاربران درباره نحوه عملکرد این بخش گفت: "ما به شما پول میدهیم. شما بازی میسازید. اگر کمک بازاریابی یا موارد دیگری بخواهید، ما همکاری میکنیم اما در غیر این صورت، هر کاری که میخواهید انجام دهید."
بخش انتشاراتی Pocketpair Publishing نیز در پیامی جداگانه نوشته است: "ما به عنوان یک ناشر کاملا مستقل، در موقعیتی منحصربهفرد قرار داریم تا به توسعهدهندگان کمک کنیم بازیهایی را که میخواهند، بدون پیچیدگیهای خاص بسازند. Pocketpair و بخش انتشارات به هیچ نهادی وابسته نیست و تنها تعهد ما به ساخت بازیهای سرگرمکننده و هیجانانگیز است."
اگر شما هم مایل به همکاری با این شرکت هستید، میتوانید به وبسایت رسمی آنها مراجعه کرده و گزینه Pitch Your Game را انتخاب کنید. نظر شما راجع به تصمیم جدید Pocketpair چیست؟
اگر علاقهمند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکههای اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.
منبع خبر: insider-gaming.com
ثبت نظر