شبکه PSN حدود 20 ساعت از دسترس کاربران خارج شده بود و سونی هیچگونه واکنش رسمی به این موضوع نشان نداد اما اکنون که وضعیت به حالت عادی بازگشته است، این شرکت پیامی را با طرفداران به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که به منظور جبران خسارات، 5 روز اشتراک رایگان به تمام کاربران هدیه خواهد داد.
در پستی که دیشب منتشر شد، شرکت سونی علت این قطعی را "مشکل عملیاتی" نامید اما جزئیات بیشتری راجع به آن ارائه نداد. تاکنون اطلاعات چندانی در این باره مشخص نشده و نمیدانیم که در آینده دوباره شاهد چنین مشکلاتی خواهیم بود یا خیر اما پلیاستیشن برای بار دیگر بابت این اتفاق از کاربران خود عذرخواهی کرد.
آنها در پیام خود نوشتهاند: "خدمات شبکه به طور کامل از یک مشکل عملیاتی بازیابی شده است. ما بابت این مشکل از شما عذرخواهی میکنیم و از جامعه گیمرها برای صبر و شکیباییشان سپاسگذاریم."
سونی به منظور جبران خسارت 20 ساعته، 5 روز اشتراک رایگان به تمام اعضای پلیاستیشن پلاس هدیه میدهد که به صورت خودکار در تمام حسابهای کاربری اعمال میشود. اگر شما هم جزو کاربران این سرویس هستید و به دلیل مشکلات با قطعی روبرو شدید، میتوانید از هدیه 5 روزه سونی بهرهمند شوید.

شبکه پلیاستیشن در روز گذشته از دسترس خارج شد و کاربران سراسر جهان را با مشکل روبرو کرد. این قطعی باعث شد تا کاربران نتوانند به حساب کاربری خود وارد شوند، به صورت آنلاین بازی کنند یا حتی به فروشگاه پلیاستیشن دسترسی داشته باشند اما این مشکل سرانجام پس از 20 ساعت به صورت تدریجی بازیابی شد و اکنون کاملا به حالت عادی بازگشته است.
این قطعی، همچنان دلیل مشخصی ندارد و به نظر میرسد که سونی نمیخواهد جزئیات آن را با بازیکنان به اشتراک بگذارد. احتمالا این موضوع همچنان در دست بررسی قرار دارد و پس از بررسیهای لازم، اطلاعات تکمیلی به صورت رسمی مشخص خواهد شد.
سایت فیسیت را برای اطلاع از خبرهای بیشتر دنبال کنید. در صورت اخبار جدید توسط سونی، اطلاعات تکمیلی را در سایت قرار خواهیم داد.
اگر علاقهمند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکههای اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.
منبع خبر: insider-gaming.com
ثبت نظر