مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز (EA)، اندرو ویلسون، در یک تماس تلفنی راجع به درآمد شرکت، اعلام کرد که در حال بررسی قرار دادن تبلیغات درون بازی در عناوین آینده خود هستند. به گفته او، تبلیغات عامل اصلی برای رشد EA خواهد بود.
درحالی که مایکروسافت و ایکسباکس با تعطیلی استودیوهای Tango Gameworks و Arkane Austin در اوایل این هفته، تمام توجهات را به خود جلب کرده بودند، تصمیم اخیر EA باعث شد تا توجه تمام گیمرها به آنها جذب شود. این شرکت به تازگی از یک برنامهی تجاری رونمایی کرده است که مطمئناً با استقبال منفی عده زیادی روبرو خواهد شد.
در سالهای اخیر، عناوین بزرگ (AAA) و بازیهای سرویس محور به خاطر سوق دادن بازیکنان به خرید درونبرنامهای در عنوانی که به احتمال زیاد ۷۰ دلار برای آن هزینه کردهاند، مورد انتقادهای قابل درکی قرار گرفتهاند. این موضوع در نسل فعلی به اندازهی کافی جنجالی بوده است اما به نظر میرسد EA میخواهد یک قدم فراتر برود، چرا که آنها به دنبال قرار دادن تبلیغات درون بازی در عناوین خود هستند.
همانطور که توسط وبسایت The Verge گزارش شده است، این موضوع توسط اندرو ویلسون، مدیرعامل EA، در تماس تلفنی مربوط به درآمد سه ماههی اخیر شرکت فاش شد. در طول این تماس، یک تحلیلگر از ویلسون در مورد "فرصت بازار برای استفاده بیشتر از تبلیغات" در عناوین بزرگ آنها پرسید. ویلسون در پاسخ گفت که EA در حال حاضر تیمهایی دارد که روی "پیادهسازی متفکرانه" تبلیغات درون بازیها کار میکنند.
ویلسون اذعان کرد که این موضوع هنوز در اولین مراحل مقدماتی قرار دارد، بنابراین به نظر میرسد که EA در حال حاضر، فقط به دنبال آن است و هنوز به طور کامل این موضوع را بررسی نکرده است. به گفته او، تیم باید در مورد نحوهی استفاده از تبلیغات در بازیها، محتاط باشد و میلیاردها ساعتی که صرف بازی کردن میشود، نشان میدهد که میتواند یک ابزار مفید برای رشد شرکت باشد.
اگر علاقهمند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکههای اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.
منبع خبر: thegamer.com
ثبت نظر