به تازگی کنفرانسی با حضور توسعهدهندگان بازی در سان فرانسیسکو برگزار و صحبتی با طراح اصلی مراحل و کوئستهای Starfield، ویل شن (Will Shen)، در مورد مرحله پایانی این بازی صورت گرفت و طبق گفتههای او، مکان انجام ماموریتهای این مرحله با عجله ساخته شده و زمان کافی برای طراحی آن به سازندگان داده نشده است.
ویل شن که اکنون از شرکت سازنده جدا شده است، صحبتهایی در مورد چالشهای زیادی که در دوره توسعهی آخرین بازی Bethesda یعنی استارفیلد روبهرو شدند، اعلام کرده است. او جزئیات جالبی را در مورد اینکه چگونه مرحله نهایی این بازی را در آخرین لحظات توسعه و با شتاب ایجاد شده است را ارائه میکند.
او در این رابطه گفته است: "ما به یک مرحله در پروژه رسیدیم که میتوانستیم کل بازی را اجرا کنیم و به آخر داستان که قرار بود کل اتفاقات را به هم پیوند بزند، نزدیک شدیم اما مکانی جدید برای انجام این کار، طراحی نشده بود. طراح مراحل اصلی و رهبری تیم طراحان کوئستها به عهده من بود؛ بنابراین وقتی برای طراحی مرحله پایانی نداشتم و دیگر اعضای تیم نیز به ساخت دیگر مراحل مشغول بودند"
به گفته او، تیم توسعه بازی Skyrim حدود 100 نفر بود، درحالی که بیش از 500 نفر مشغول ساخت بازی Starfield بودند و تعداد بالای کارکنان، باعث ایجاد مشکلاتی در همکاری میشود. او در این رابطه اعلام کرد که بالا رفتن تعداد سازندگان، باعث سخت شدن توسعه بازی میشود و مشخص نبودن کار هر کارمند، مشکلاتی در روند توسعه ایجاد میکند.
شن به منظور برطرف کردن این مشکل، از طراح ارشد کمک گرفت و او پیشنهاد داد تا به منظور صرفهجویی در وقت، از ساخت یک مکان جدید خودداری کرده و منطقههای کلیدی قبلی را در ابعاد مختلف ساخته و به عنوان یک مکان جدید استفاده کنند. هرچند که انجام این کار به نظر کارآمد بوده اما نظر بازیکنان در رابطه با آخرین مرحله این بازی، بسیار متفاوت است.
نظر شما در رابطه با بازی استارفیلد چیست؟ آیا شما هم به تجربه این بازی پرداختهاید؟ این بازی بر روی کامپیوتر و Xbox Series X/S موجود است بنابراین پیشنهاد میشود که تجربه آن را از دست ندهید.
اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکههای اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.
منبع خبر: gameranx.com
ثبت نظر