شرکت ایکسباکس در هفتههای گذشته، سهگانه Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را بر روی سرویس اشتراکی گیمپس خود عرضه کرد و با استقبال بینظیر طرفداران همراه شد که تعداد بازیکنان آن را به شکلی بیسابقه افزایش داد. این افزایش تعداد بازیکنان به میزان 2800 درصد به ثبت رسیده و باعث شده است که این بازی به یکی از پرطرفدارترین عناوین ایکسباکس تبدیل شود.
نتایج ادغام دو شرکت اکتیویژن بلیزارد با مایکروسافت که سال گذشته به سرانجام رسید را میتوان اکنون مشاهده کرد. هرچند که بازیهای شرکت اکتیویژن، گیمرها و پلیرهای زیادی را به سمت کنسول ایکسباکس جذب کرده است اما عرضه بازی بر روی سرویس اشتراکی این شرکت نیز باعث سوددهی بیشتر بازیهای اکتیویژن بلیزارد شده است.
طبق آمار منتشر شده توسط True Achievements، پس از عرضه سهگانه Crash Bandicoot بر روی Game Pass، تعداد بازیکنان این بازی با افزایش 2808 درصدی همراه بوده است. این بازی که پیش از این حتی در بین 200 بازی پرطرفدار ایکسباکس نیز جایی نداشت، اکنون به رتبه یازدهم پرطرفدارترین بازیهای این کنسول دست یافته و موفق شده است تا عناوین مشهوری مانند Destiny 2و Diablo 4 و Apex Legends را پشت سر بگذارد و جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین بازیهای ایکسباکس تثبیت کند.
این موفقیت چشمگیر، نشاندهنده علاقه بازیکنان به این مجموعه محبوب است. هرچند که تیم اصلی سازنده کراش بندیکت یعنی Toys for Bob به یک استودیوی مستقل تبدیل شده و سازنده سهگانه Crash Bandicoot N. Sane Trilogy نیز با وجود سود بالا، تعطیل شده است اما استقبال طرفداران میتواند ایکسباکس را به همکاری با Toys for Bob و ساخت نسخههای جدید کراش بندیکت تشویق کند.
عرضه بازیهای محبوب اکتیویژن بر روی گیمپس نشاندهنده یک استراتژی موفق از سوی مایکروسافت است که میتواند در آینده نیز نتایج مشابهی را برای دیگر بازیهای این شرکت به همراه داشته باشد. با توجه به استقبال گسترده از سهگانه Crash Bandicoot، میتوان انتظار داشت که مایکروسافت به زودی بازیهای بیشتری از این ناشر را بر روی این سرویس محبوب قرار دهد و تجربه بهتری را برای کاربران فراهم آورد.
اگر علاقهمند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکههای اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.
منبع خبر: tech4gamers.com
ثبت نظر