بسیاری از طرفداران نگران بودند که بازسازی سایلنت هیل ۲ از تجربه ترسناک و روانشناختی اصلی خود فاصله بگیرد، اما به نظر میرسد این نگرانیها بیمورد بوده است.
طبق مصاحبه جدیدی که با Famitsu صورت گرفته، مشخص شده است که استودیوی لهستانی Bloober Team نقش مهمی در حفظ اصالت نسخه اصلی داشته است.
تهیه کننده سری، آقای موتوئی اوکاموتو، در این مصاحبه فاش کرد که اعضای ژاپنی تیم توسعه، از جمله طراح بازی آقای نوبوتادا اودا و آهنگساز بازی آکیرا یامااوکا، قصد داشتند تغییرات اساسی در بازی اعمال کنند. با این حال، استودیوی Bloober Team بر حفظ وفاداری به نسخه اصلی پافشاری کرد و در نهایت تصمیم بر این شد که با بروزرسانی المانهای مورد نیاز، بازسازی وفادارانهای ارائه شود.
اگرچه برخی از عناصر بازسازی سایلنت هیل ۲ بروز خواهند شد، اما یکی از مواردی که تیم سازنده بر حفظ آن اصرار داشت، حفظ فضا و غوطهوری بازی بود؛ به همین دلیل، ساخت رابط کاربری (UI) مناسب و پیشرفته به حداقل میرسد. یکی از پیشرفتهای این بازی نسبت به نسخه اورجینال، نمایش آیتمهای موجود در محیط است اما خبر خوب برای بازیکنان قدیمی، این است که امکان غیرفعال کردن کامل رابط کاربری وجود دارد و بازیکنان میتوانند مانند نسخه اصلی، با نگاه کردن جیمز به محیط، آیتمها را پیدا کنند.
آقای اوکاموتو تاکید کرد که یکی دیگر از موارد حذف شده در بازسازی، رنگ زرد منفور برای هدایت بازیکنان به ادامه مسیر است. در عوض، یادداشتهایی که جیمز روی نقشه برمیدارد، لکههای خون روی زمین و سایر سرنخهای محیطی، بازیکنان را برای ادامه مسیر راهنمایی خواهند کرد.
در آخرین مراسم Silent Hill Transmission که کمی پس از رویداد State of Play سونی برگزار شد، مدت 13 دقیقه از گیمپلی این بازی منتشر و بخشی از بازی به طرفداران نمایش داده شد. بازسازی سایلنت هیل ۲ در تاریخ ۸ اکتبر (17 مهر) بر روی پلتفرمهای کامپیوتر و پلیاستیشن ۵ به صورت جهانی عرضه خواهد شد.
اگر علاقهمند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکههای اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.
منبع خبر: wccftech.com
ثبت نظر