شرکت بندای نامکو به عنوان ناشر اعلام کرده است که بازی Dragon Ball Sparking Zero تنها در ۲۴ ساعت اولیه پس از عرضه موفق به فروش بیش از ۳ میلیون نسخه در سراسر جهان شده است.
بازی Sparking Zero به عنوان یک اثر اکشن-مبارزهای سهبعدی در دنیای محبوبDragon Ball جریان دارد و به عنوان جدیدترین نسخه از سری Budokai Tenkaichi، پس از گذشت دو دهه از انتشار آخرین بازی محسوب میشود.
عرضه بازی Dragon Ball Sparking Zero با محتوای غنی و متنوع باعث شده تا فروش آن به سرعت از مرز ۳ میلیون نسخه عبور کند. یکی از ویژگیهای برجسته این بازی، حالت Episode Battles است که به بازیکنان اجازه میدهد لحظات نمادین سری انیمه Dragon Ball را دوباره تجربه کرده و حتی به سناریوهای جدید و دیدهنشده دسترسی پیدا کنند.
حالت چندنفره این بازی نیز در حالی که برخی مشکلات در مکانیکهای گیمپلی این حالت وجود دارد اما به شدت در میان طرفداران محبوب شده است. علاوه بر این، بازی دارای حالت نبردهای سفارشی است که به بازیکنان اجازه میدهد سناریوها و شرایط نبرد خاص خود را ایجاد کرده و آنها را با جامعه جهانی به اشتراک بگذارند.
بازیDragon Ball Sparking Zero در مرحله دسترسی زودهنگام خود نیز در پلتفرم استیم بسیار موفق عمل کرده و طبق دادههای SteamDB، موفق به ثبت رکورد ۹۰ هزار بازیکن همزمان شده است. این تعداد بالاترین رقمی است که تاکنون برای یک بازی Dragon Ball در استیم ثبت شده است.
فروش بینظیر Dragon Ball Sparking Zero در روز اول عرضه نشاندهنده موفقیت بزرگ این عنوان و محبوبیت بیپایان سری Dragon Ball است. این بازی با ارائه حالتهای مختلف و گیمپلی سرگرمکننده توانسته توجه گیمرها در سراسر جهان را به خود جلب کند و رکوردهای جدیدی را در دنیای بازیهای مبارزهای به ثبت برساند.
با وجود فروش فوقالعاده این بازی، شرکت بندای نامکو با مشکلاتی روبرو شده و مجبور به لغو توسعه بازیهای Naruto و One Piece شده است. در صورت انتشار اخبار جدید در رابطه با این شرکت یا بازیهای جدید آنها، اطلاعات تکمیلی را در فیسیت قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.
اگر علاقهمند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکههای اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.
منبع خبر: insider-gaming.com
ثبت نظر