شرکت اکتیویژن قصد دارد از محبوبیت سریال Squid Game استفاده کند و کاراکترهای این سریال جذاب را به بازی بلک آپس 6 بیاورد. جدیدترین خبرها نشان میدهد که امکان تجربه این کراساوور به صورت رایگان امکانپذیر است اما دریافت جوایز انحصاری و ارزشمند، نیازمند خریداری اشتراک بتلپس خواهد بود.
بازی بلک آپس 6، کار خود را با شکستن رکوردهای مختلف آغاز کرد و در مدت کمی به پرفروشترین نسخه در این سری تبدیل شد. آخرین آماری که از این بازی منتشر شده، نشان میدهد که بیش از 250 هزار بازیکن همزمان در بلک آپس 6 حضور دارند و فروش بالای آن باعث شده تا سری کال آف دیوتی به دومین فرنچایز پرفروش در جهان گیم تبدیل شود.
همکاری میان این دو از 3 ژانویه (14 دی) آغاز میشود و حالتهای جدید، اسکین و محتواهای انحصاری را در دسترس بازیکنان قرار میدهد اما برای دریافت برخی از جوایز ویژه، کاربران نیازمند خرید یک Event Pass پریمیوم خواهند بود که به گفته اکتیویژن، مسیر پریمیوم، امکان دریافت جوایز بهتر را فراهم میکند. این تقسیم بازیکنان به دو گروه رایگان و پولی، پیش از این نیز در بازیهای مختلف استفاده شده و همیشه با انتقادات زیادی از سوی بازیکنان روبرو بوده است.
یکی از جذابترین بخشهای این همکاری، اضافه شدن حالتهای جدید به بازی است که براساس چالشهای دو فصل سریال طراحی شده. یکی از حالتهای این بازی، محبوبترین مسابقه اسکوئید گیم به نام چراغ قرمز/چراغ سبز است که در آن بازیکنان در طول اعلام چراغ قرمز، بدون حرکت باقی میمانند و اگر حرکت کنند، کشته میشوند.
تریلر منتشر شده از این رویداد، ترکیبی از گیمپلی و تصاویر سینمایی را نمایش میدهد که به نظر میرسد همان فرمول استاندارد کال آف دیوتی با یونیفرم و حالتهای اسکوئید گیم ترکیب شده است.
اگرچه کراساوور دو عنوان محبوب، جذابیت زیادی به وجود آورده و قطعا با استقبال بازیکنان روبرو میشود اما تصمیم اکتیویژن برای ارائه محتواهای انحصاری پولی، باعث نقدهایی از سوی طرفداران شده است. باید کیفیت این رویداد را پس از انتشار مشاهده کرد و نظر بازیکنان را بررسی کرد.
اگر علاقهمند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکههای اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.
منبع خبر: dualshockers.com
ثبت نظر