تهیهکننده اجرایی بازی اساسینز کرید شدو در یک کنفراس جدید اعلام کرده که شرکت یوبیسافت، دیگر نحوه جذب بازیکنان را نمیدانند و در این راه به مشکل برخورده است.
تقریبا هیچکدام از بازیهای یوبیسافت در سالهای اخیر نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و به فروش خوبی دست یابند. شکست بازیهایی همچون Star Wars Outlaws و Skull and Bones و فروش پایین Prince of Persia: The Lost Crown و کاهش چشمگیر بازیکنان Xdefiant باعث شد تا سهام این شرکت به پایینترین حد خود برسد و در آستانه ورشکستی قرار بگیرد.
مارک الکسیس کوت طی روزهای گذشته در کنفرانس XDS24 حضور یافت و در بخش پرسش و پاسخ، سوالی مربوط به آینده شرکت و مسیر آن پرسیده شد. او در پاسخ گفته است که طی سالهای اخیر، تغییرات عمدهای در بازیها صورت گرفته است و نمیدانیم که این صنعت در 5 سال آینده، کجا قرار خواهد گرفت.
او همچنین اعلام کرد که یوبیسافت، باید راهی برای ارتباط و تعامل با بازیکنان پیدا کند و بازیهای خود را براساس سلیقه آنها توسعه دهد. طبق نظر او، نوآوری باعث پیشرفت در صنعت بازیسازی میشود و حتی بازیهای مستقل و کمبودجه نیز میتوانند با افزودن ویژگیهای جدید و نوآوری در میان بازیکنان محبوب شوند.
صحبتهای کوت به نظر کاملا درست و منطقی است و اگر یوبیسافت قصد دارد در صنعت بازیسازی به عنوان یک شرکت مستقل باقی بماند، باید به نقدها و نظرات بازیکنان گوش دهد و بازیهای آینده خود را براساس سلیقه بازیکنان عرضه کند.
در حال حاضر، یوبیسافت تمام امید خود را بر روی موفقیت بازی اساسینز کرید شدو قرار داده و پس از دریافت چندین نقد منفی راجع به کیفیت بازی، زمان عرضه را به تاخیر انداخت و اعلام کرد که تغییراتی بر روی بازی اعمال خواهد شد تا بتواند تمام بازیکنان را راضی کند.
نظر شما چیست؟ آیا بازی جدید این شرکت میتواند آنها را از ورشکستگی نجات دهد؟ آیا بازیهای بعدی یوبیسافت براساس نظر بازیکنان ساخته خواهد شد؟
اگر علاقهمند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکههای اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.
منبع خبر: tech4gamers.com
ثبت نظر