بازی بلادبورن یکی از بهترین پروژههای مشترک سونی و فرامسافتور است که طرفدارانی در سراسر جهان دارد اما با وجود تقاضای زیاد، هرگز نسخه ریمیک یا ریمستر آن ساخته نشد. اکنون شوهی یوشیدا در جدیدترین مصاحبه خود، دلیل آن را بیان میکند.
شوهی یوشیدا، رئیس سابق بخش بازیهای مستقل پلیاستیشن در پادکست Kinda Funny Games، دلیل اصلی عدم توسعه ریمستر بلادبورن را اعلام کرده و گفته است که پلیاستیشن منتظر هیدتاکا میازاکی، مدیر استودیوی فرامسافتور و کارگردان بلادبورن است تا پروژه ریمستر را آغاز کند.
او معتقد است که میازاکی عاشق بازی بلادبورن است و قصد بازگشت به این پروژه را دارد اما تمرکز فعلی او بر روی بازیهای زیادی قرار گرفته و نمیخواهد که کارگردان دیگری وظیفه ساخت ریمستر را به عهده بگیرد. یوشیدا گفته است که پلیاستیشن به این تصمیم احترام میگذارد و بلادبورن را در وضعیت فعلی رها کرده تا میازاکی بتواند وقت آزادی پیدا کند و به این IP بازگردد.
رئیس سابق پلیاستیشن همچنین گفته است که تا به امروز، پیامهای مختلفی درباره ریمستر بلادبورن دریافت میکند و همچنان عده زیادی به این بازی علاقهمند هستند. صحبتهای او به خوبی نشان میدهد که اگر ریمستر یا ریمیک بلادبورن ساخته شود، میتواند به یکی از پرفروشترین عناوین پلیاستیشن تبدیل شود و سود خوبی را کسب کند.
البته باید اشاره کرد که طرفداران زیادی خواستار نسخه کامپیوتری این اثر بودند و زمانی که با بیتوجهای از سوی سونی روبرو شدند، تصمیم گرفتند تا به کمک شبیهساز، بازی بلادبورن را به کامپیوتر بیاورند.
این بازی هماکنون از طریق برنامه ShadPS4 در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفته و سازندگان ماد نیز توانستهاند بهبودهایی ایجاد کنند و کیفیت آن را در حد یک ریمستر قابل قبول بالا ببرند. اگر شما هم جزو گیمرهای کامپیوتر هستید یا میخواهید نسخه ریمستر بلادبورن را تجربه کنید، میتوانید با کمک شبیهساز ShadPS4، به تجربه این بازی فوقالعاده بپردازید.
اگر علاقهمند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکههای اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.
منبع خبر: tech4gamers.com
ثبت نظر