ایکس‌باکس به بزرگ‌ترین پلتفرم برای تجربه دیابلو 4 تبدیل شده است

Diablo 4

سری بازی محبوب دیابلو توانست با انتشار آخرین نسخه از بازی، طرفداران زیادی در سراسر دنیا به دست آورد و نظر بازیکنان را به خود جلب کند. این بازی به تازگی در سرویس اشتراکی گیم‌پس ایکس‌باکس عرضه شده و به دنبال آن، تعداد زیادی از پلیرها به تجربه این بازی مشغول شده‌اند. طبق گزارش رسمی، ایکس‌باکس به عنوان پلتفرم اصلی برای تجربه این بازی تبدیل شده است.

سارا باند (Sarah Bond)، رئیس ایکس‌باکس به تازگی اعلام کرده که ایکس‌باکس به پلتفرم اصلی برای تجربه دیابلو 4 تبدیل شده و دلیل اصلی آن، اضافه شدن بازی به سرویس گیم‌پس بوده است. با اضافه شدن عناوین اکتیویژن بلیزارد، سرویس گیم‌پس جذابیت بیشتری پیدا کرده و بازیکنان تمایل بیشتری به خریداری اشتراک این سرویس دارند. هرچند که این عنوان بر روی کامپیوتر و تمامی کنسول‌های اصلی قابل دسترس است اما ایکس‌باکس سری X/Sبه عنوان پلتفرم اصلی برای تجربه بازی محسوب می‌شود و بخش بزرگی از آن به دلیل عدم نیاز به پرداخت هزینه کامل بازی بوده است.

سارا باند در گزارش خود اعلام کرد که پیوستن دیابلو 4 به گیم‌پس ایکس‌باکس، به سرعت این پلتفرم را به انتخاب اول بازیکنان تبدیل کرده است. این دستاورد نشان‌دهنده محبوبیت گیم‌پس و علاقه بازیکنان به تجربه عناوین اکتیویژن در این سرویس است. اضافه شدن دیگر عناوین اکتیویژن بلیزارد مانند COD به گیم‌پس نیز می‌تواند به محبوبیت بیشتر این سرویس کمک کند.

 

gameplay
-

در پی ادغام بازی‌های اکتیویژن بلیزارد با سرویس گیم‌پس، ایکس‌باکس قصد دارد فروشگاه این استودیو یعنی Battle.net را با اکوسیستم خود یکپارچه کند. با انجام این کار، بازیکنان می‌توانند به راحتی از گیم‌های این استودیو در تمام پلتفرم‌ها استفاده کنند.

برای بسیاری از گیمرها، خرید یک بازی AAA جدید می‌تواند هزینه‌بر باشد اما با قرار گرفتن آن بازی در سرویس گیم‌پس، این مشکل برطرف می‌شود و بازیکنان می‌توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه کامل، به تجربه آن بپردازند. این اقدام نه تنها به افزایش مشترکان سرویس گیم‌پس بلکه به افزایش بازیکنان آن عنوان نیز کمک می‌کند.

گیم‌پس ایکس‌باکس دارای تعداد بالایی از بازی‌های جذاب است و اضافه شدن عناوین جدید می‌تواند باعث جذب تعداد بیشتر بازیکنان شود. پیش از این اعلام شده بود که گیم‌پس بیش از 34 میلیون کاربر دارد و افزودن بازی‌های جدید می‌تواند باعث جذب افراد بیشتری شود. سال گذشته، اعلام شد که دیابلو 4 به 12 میلیون بازیکن دست یافته است و قرار گرفتن در سرویس گیم‌پس به گسترش جامعه این بازی کمک کرده است.

هرچند که بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس در روز اول انتشار برای سرویس Game Pass منتشر می‌شود اما طبق گزارش رسمی، سرویس اشتراکی پلی‌استیشن به نام PS Plus پیشتاز رقابت است. آیا انتشار عناوین اکتیویژن بلیزارد می‌تواند باعث جذب بیشتر بازیکنان شود؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: tech4gamers.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر