بازی Outlaws با آیپی جنگ ستارگان توسط شرکت یوبیسافت ساخته و منتشر شد اما با وجود تبلیغات فراوان، نتوانست انتظارات را برآورده کند و همانند دیگر آثار این شرکت در سالهای گذشته با شکست روبرو شد. اکنون مدیرعامل یوبیسافت راجع به علت این شکست اظهارنظر کرده است.
شرکت یوبیسافت تمام تلاش خود را برای خلق جهانی درخور جنگ ستارگان به کار برد اما متاسفانه باگهای این اثر آنقدر زیاد بود که تمام طرفداران را ناامید کرد. طبق آمار، تنها یک میلیون کپی از بازی در ماه اول به فروش رفت و شکستی بزرگ برای یوبیسافت رقم زد. اکنون ایو گیلمو، مدیرعامل این شرکت راجع به شکست بازی اظهارنظر کرده و کاهش محبوبیت فرنچایز جنگ ستارگان را علت اصلی این اتفاق نامیده است.
در پاسخ به سوالی درباره شکست بازی، ایو گیلمو گفت:
«ما نتوانستیم به اهداف فروش خود برسیم. یکی از دلایل این بود که بازی در زمانی عرضه شد که برند مربوطه یعنی Star Wars در وضعیت نامناسبی قرار داشت. همچنین برخی مشکلات فنی در بازی وجود داشت که در هفتههای اول پس از انتشار با بروزرسانیهای مختلف رفع شد اما این موضوع بر فروش اثر منفی گذاشت.»
او همچنین افزود که نسخه بهبودیافته بازی برای کنسولهای سوییچ 2 عرضه خواهد شد.

این ادعای ایو گیلمو در حالی بیان شده که محبوبیت بازی Star Wars Battlefront 2 برای بار دیگر رشد کرده و پس از چندین سال از انتشار، دوباره مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. علاوه بر آن، فیلم و سریالهای موفق جنگ ستارگان نشان میدهد که مقصر اصلی شکست Outlaws، برند Star Wars نبوده و نباید تقصیرها را به گردن این فرنچایز انداخت.
گیمپلی تکراری، جهان نسبتا خالی و مشکلات فنی در زمان عرضه، بیشترین ضربه را به این بازی وارد کرد و شاید دلیل اصلی شکست این اثر، عدم درک صحیح سازندگان از جهان Star Wars بود. به نظر شما چه عاملی باعث عدم موفقیت این بازی شد؟
اگر علاقهمند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکههای اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.
منبع خبر: insider-gaming.com
ثبت نظر