آنر بار دیگر با رویکردی جسورانه، با استفاده از بنرهای تبلیغاتی گوشی تاشو مجیک V3، رقابت با سامسونگ و گوشی گلکسی زد فولد ۶ را وارد مرحلهای جدید کرد.
این بار، آنر با نمایش تبلیغاتی در سراسر اروپا، مستقیماً به غول فناوری کرهای تاخت و به شکلی خلاقانه، توجهها را به سمت ویژگیهای منحصربهفرد مجیک V3 جلب نمود.
پیشتر، آنر با اشاره به ضخامت گلکسی زد فولد ۶، بهطرزی طنزآمیز سامسونگ را بهچالش کشید و عبارت "کوچکترین عذرخواهی جهان" را بهطور ویژه بر روی لولای مجیک V3 حک کرد تا به رقابت در این عرصه دامن بزند.
آنر همچنین تصاویری از ونهای تبلیغاتی خود در خیابانهای فرانسه منتشر کرد که با پیامهای از "سم سانگ"، فردی فارغالتحصیل علوم زیست پزشکی از لندن، تزئین شده بود. این نقل قولها مجیک V3 را بهعنوان بهترین گوشی تاشو معرفی میکردند که در عین حال، باریکتر و سبکتر از گوشیهای موجود در بازار است.
بنرهای دیگری نیز با نقلقولهایی از "سم سانگ" بهچشم میخورد که مجیک V3 را "بهترین گوشی تاشدنی" توصیف میکردند. این تبلیغات هوشمندانه در جریان المپیک و پارالمپیک پاریس بهطور گسترده دیده شد و نشان از عزم راسخ آنر برای بهدست آوردن سهم بیشتری از بازار داشت.
همیشه رقابت بین برندهای فناوری با طنز و طعنه همراه بوده، اما باید توجه داشت که این رویکردها همیشه هم به مذاق همه خوش نمیآید. با این حال، هر برندی در نهایت تلاش میکند خود را بهعنوان برتر معرفی کند؛ برخی از طریق برجستهسازی ویژگیهای خاص و برخی دیگر با مقایسههای طنزآمیز با رقبا.
به هر حال، چه با طنز و چه با تاکتیکهای دیگر، در نهایت هدف اصلی همه این است که توجه مخاطبان را به خود جلب کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمیکنند.
اگر علاقهمند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکههای اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.
منبع خبر: آنر مجیک
ثبت نظر