شرکت LGیک جعبه صوتی منحنی را به بازار عرضه می کند که با Google Cast نیزسازگار می باشد .

شرکت LGیک جعبه صوتی منحنی را به بازار عرضه می کند که با Google Cast نیزسازگار می باشد .

شرکت LGیک جعبه صوتی منحنی را به بازار عرضه می کند که با Google Cast نیزسازگار می باشد .

همچنین این دستگاه با قابلیت اتصال ویژه ای که به سایر سیستم های صوتی Music Flow دارد ، این امکان را به کاربران می دهد تا با متصل کردن این سیستم ها توسط  Wi-Fi به یکدیگر ، تجربه ای جدید از صدا های فوق دقیق این نسخه را داشته باشند . جعبه موسیقی جدیدی که شرکت LG به صورت منحنی و خمیده تولید و وارد بازار کرده است ، به خاطر شکل ویژه خود تناسب بسیار جالبی با تلویزیون های صفحه منحنی دارد و کاربران می توانند با وصل کردن دو بلند گوی پر بسامد به دو انتهای خمیده این سیستم ، صدایی بسیار شفاف و دقیق تولید و از شنیدن آن لذت ببرند .
I-Sound این امکان را به شنوندگان می دهد که آنها با شنیدن صدا های واضح و چند بعدی خارج شده از دستگاه ، بدانند که دقیقا در حال تماشای چه چیزی هستند ، یعنی این دستگاهصدا های خروجی را با توجه به زمینه آن صدا و اینکه درباره چه چیزی پخش می شود ، تغییر می دهد . حال با استفاده از I-Sound هر فیلم یا برنامه تلویزیونی که می بینید و یا هر موسیقی که گوش می دهید دقیقا این تجربه را برای شما ملموس می کند که گویی در همان محیط مربوط به صدایی که می شنوید حضور دارید .
HS8 جدید با پشتیبانی کامل اتصالات Wi-Fi و Bluetoothوارد بازار دستگاه های دیجیتال خواهد شد ، و این دقیقا به این معنی است که کاربران با داشتن این سیستم و اتصال بی سیم آن به سیستم سینمای خانگی ، قادر خواهند بود در حین اینکه در منزل خود مشغول استراحتهستند ، از صدا های فوق شفاف و زیبایی که از این دستگاه خارج می شود لذت ببرند .این کار مثل این است که کل خانه به یک سینمای واقعی تبدیل شده باشد .
شرکت LG قصد دارد تا در جشنواره ی جدیدی که به زودی در اروپا برگزار خواهد شد ،سیستم HS8 جدید خود را رو نمایی بکند . این شرکت تا کنون هیچگونه اطلاعات و جزئیات خاصی را در مورد سیستمHS8 رسانه ای نکرده است ، با این وجود برخی اطلاعات از طریق وب سایت ها و رسانه های عمومی به گوش مردم رسیده است .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر