مرورگر ادج را به کمک ماشین های مجازی ویندوز 10 بیازمایید

مرورگر ادج را به کمک ماشین های مجازی ویندوز 10 بیازمایید

مرورگر ادج را به کمک ماشین های مجازی ویندوز 10 بیازمایید


با ارایه ی دسته ای از ویژگی ها و کارایی های منحصر بفرد، مرورگر ادج از همینک نظر بسیاری از منتقدین و کاربران را به خود جلب نموده است. مرورگر ادج مایکروسافت، منحصراً برای ویندوز 10 ارایه شده و این بدان معناست که کاربران سایر پلتفرم ها نمی توانند این مرورگر را امتحان کنند.
ولی این مساله دیگر ادامه ندارد، چرا که این شرکت ماشین های مجازی ویندوز 10 را راه اندازی نموده است، این ماشین های مجازی طراحی شده اند تا به همگان اجازه دهند تا وب سایت خود را در مرورگر ادج بیازمایند بدون آنکه نیاز باشد تا از سیستم عامل ویندوز 10 استفاده نمایند.
مایکروسافت در یکی از سخنرانی های خود گفته است که: وب سایت مربوط به طراحان خود را به کمک به روز رسانی هایی عمده بهبود بخشیده است، یکی از این ویژگی ها تعبیه نمودن ماشین های مجازی ویندوز ده برای این وب سایت است. با این ویژگی های جذاب می خواهیم نام نسخه ی آزمایشی را از روی Microsoft Edge Dev برداریم. ماشین های مجازی جدید ویندوز ده آخرین به روز رسانی های ارایه شده برای ادج و پلتفرم زیرین آن را در خود جای داده اند. همزمان مایکروسافت بر روی این نکته تاکید نموده است که فرآیند به روز رسانی خودکار شده و این به معنای این است که به روز رسانی های سریع تر بدست کاربران می رسند.
احتمال اینکه مرورگر جدید مایکروسافت برای پلتفرم های دیگری جز ویندوز ده عرضه شود، بعید به نظر می رسد. پیش از این مایکروسافت توضیح داده بود که اول از همه می خواد ادج را برای ویندوز ده کاملاً سازگار نموده و سپس اگر همه چیز خوب بود، احتمال ارایه ی این مرورگر را برای سایر پلتفرم ها مانند ویندوز ده و غیره مد نظر قرار دهد.
گفتن این نکته اهمیت دارد که این ماشین های مجازی تنها برای 90 روز فعالند، و پس از آن کاربران داده های خود را از دست خواهند داد. بر اساس گفته های مایکروسافت، کاربران می توانند پشتیبانی از ماشین مجازی ادج تهیه نمایند تا بعداً آن را باز گردانی نمایند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر