چگونه مشکل کراش کروم را در ویندوز ده رفع کنیم

چگونه مشکل کراش کروم را در ویندوز ده رفع کنیم


گوگل باور دارد که مشکلی در میان است و تلاش دارد تا این مشکل را در اسرع وقت کشف و آن را رفع نماید. این شرکت پیامی کوتاه را منتشر نموده تا به کاربرانش اطمینان دهد که در حال رفع این مشکل است.
همزمان با تلاش گوگل برای رفع این مشکل، کاربران می توانند به کمک چند ترفند کوچک از رخ دادن پیاپی این مشکل جلوگیری نمایند. پیش از هرچیزی به نظر می رسد که این مشکل تنها برای مرورگر های 64 بیتی رخ می دهد، پس ساده ترین راه حل استفاده از نسخه ی 64 بیتی این مرورگر است.
اگر تمایل شدیدی به استفاده از نسخه ی 64 بیتی دارید، می توانید از یک ترمیم موقت برای رفع این مشکل استفاده نمایید. برای این راه حل مراحل زیر را دنبال نمایید. اول از همه کروم را به دسکتاپ سنجاق کنید. به میانبری که تولید نموده اید رفته بر روی آن کلیک راست نموده و گزینه ی تنظیمات (Properties) را انتخاب کرده و پس از آن بر روی بدون سند باکس (No Sandbox) و سپس OK را انتخاب نمایید. در صورتی که دارای اولویت های مربوط به دارنده ی سیستم باشید، می توانید کار با کروم را بدون مشکل ادامه دهید.
دفعه ی بعدی که کروم را اجرا نمایید، یک پیام هشدار را مشاهده خواهید نمود ولی جز آن کروم بدون آنکه دچار کراش شود عمل خواهد کرد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر