شرکت D-Link برای افزایش سرعت کارهای شبکه ای محصول جدید PowerLine خود را وارد کار می کند .

شرکت D-Link برای افزایش سرعت کارهای شبکه ای محصول جدید PowerLine خود را وارد کار می کند .

شرکت D-Link برای افزایش سرعت کارهای شبکه ای جعبه جدید PowerLine خود را وارد کار می کند .


امروزه سرعت های پایین اینترنت در منازل سبب ایجاد مشکلات فراوانی برای کاربران می شود ، حال چه شما بخواهید از اینترنت در اتاق خواب خود ، پارکینگ خانه و یا زیرزمین آن استفاده نمایید .کارپرداز شرکت D-Link گفته است که به زودیمحصولات PowerLineاین شرکتدر اختیار توزیع کنندگان قرار خواهد گرفت و بدین ترتیب دیگر خبری از شکایت های کاربران ، مبنی بر پایین بودن سرعت اینترنت منازل ، نخواهد بود .
این سیستم ها به وسیله ی روشن و خاموش شدن انرژی های ورودی به پریز برق و با یک رابط قدرتمند ، کاربران را به شبکه اینترنت متصل می کنند . این محصول که توانایی پشتیبانی مقادیر زیاد انرژی را نیز دارد ، هیچگونه نیازی به کابل اضافی یا دستگاه جانبی خاصی ندارد .
دو کیت جدید که از آن بحث شد عبارت اند از PowerLine AV 500 HD Mini Starter Kit (£29) و PowerLine AV2 1000 HD Gigabit Starter Kit ( £38 )
کیت های PowerLine AV2 1000 با استفاده از تکنولوژی صنعتی استاندارد HomePlug AV2، سرعت هایی تا حد 1,000mbps را در اختیار کاربران قرار می دهند .

D-link-300x300.jpg.pagespeed.ic.GkZT5e9d4fPaul Routledge ، مدیر فروش و بازاریابی شرکت D-Link UKI در سخنانی چنین گفته است که : " امروزه با وجود اینکه هر خانه ای متفاوت از خانه های دیگر است ، اما با این وجود همه افراد می خواهند در خانه های خود از اینترنت استفاده نمایند و به شبکه های اینترنتی متصل بشوند . "  وی همچنین اظهار کرد : " مردم به دنبال اینترنتی با سرعت بالا هستند تا بتوانند کارهای خود را به راحتی و خیالی آسوده انجام دهند . برای مثال بتوانند بدون قطعی اینترنت و یا انتظار کشیدن های طولانی به خاطر سرعت پایین آن ، به خرید های اینترنتی خود بپردازند و یا فیلم ها و تصاویر مورد علاقه شان را به صورت آنلاین تماشا کنند و همچنین بتوانند در فضای اینترنت بازی های دلخواه خود را با افراد مورد علاقه شان انجام دهند . "
انتخاب هایی که هر دو آداپتور PowerLineAV2 1000 و AV 500 در اختیار کاربران می گذارند باعث می شود تا افراد صاحب خانه بتوانند از این محصول به راحتی و همزمان در چند وسیله برقی مختلف استفاده نمایند ، بدون اینکه کار یکی از آنها عملکرد دیگری را مختل نماید .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر