چرا جزئیات آپدیت ویندوز 10 منتشر نمی شود

چرا جزئیات آپدیت ویندوز 10 منتشر نمی شود

چرا جزئیات آپدیت ویندوز 10 منتشر نمی شود

حالا از سوی یکی از سخنگوهای مایکروسافت بیانه ای منتشرشده است که نشانگر این است که این آپدیت ها و اپدیت هایی که عرضه خواهند شد به طور کلی نُرم های (اشکالات،باگ ها و بهبود کلی سیستم) ویندوز 10 را فیکس می کنند.

بر اساس گفته های این سخنگو به خبرنگار سایت رجیستر همه ی این اپدیت ها برای عملکرد بهتر این سیستم عامل بوده است و خواهد بود،ممکن است در آینده باز هم این سیستم عامل آپدیت هایی دریافت کند که باعث بهبود ویزگی های فعلی شود و یا ویژگی های تازه ای به این سیستم عامل بیافزاید.تممی این آپدیت ها سرویس های خدماتی کمپانی مایکروسافت برای ویندوز 10 می باشد.

به هر حال شاید برای بیش تر کاربران این سیستم عامل جدید مایکروسافت اهمیتی نداشته باشد که جزئیات آپدیت ها چیست.اما هنوز هم قشر در دنیای تکنولوزی هستند که دانستن این جزئیات برایشان اهمیت زیادی دارد.این روزها شایعات زیادی در مورد نقض حریم خصوصی مایکروسافت و یا جبهه گیری های فایرفاکس و جامعه ی متن باز به گوش می رسد،با این حال ویندوز 10 تا کنون بر روی بیش از 53 میلیون دستگاه نصب شده است.با این حال از مایکروسافت انتظار می رود تا این کمپانی روشنگری بیش تری برای مخاطبانش داشته باشد و آن ها را از چگونگی و جزئیات آپدیت های ویندوز 10 آگاه کند.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر