قیمت گوشی گلکسی S8 سامسونگ مشخص شد!

قیمت گوشی گلکسی S8 سامسونگ مشخص شد!

این گوشی هوشمند 904.6 دلار قیمت دارد و یک ماه بعد از رونمایی شدن وارد بازار می شود!

 سامسونگ گوشی های گلکسی S7 و گلکسی S7 اج را با قیمت هایی معادل 744.96 و 851.39 دلار وارد بازار کرد و طبق گفته یک منبع خبری با نام Ricciolo1 تصمیم دارد که مدل جدید گوشی پرچم دار خود را با یک برچسب قیمت 904.6 دلاری در اختیار کاربران بگذارد. 

قیمت اعلام شده متعلق به مدل استاندارد این گوشی هوشمند می باشد که به یک نمایشگر 5.7 اینچی مجهز است؛ طبق اطلاعات منتشر شده مدل پلاس گلکسی S8 در حدود 106 دلار از مدل استاندارد این محصول گران تر است از این رو می توان گفت که قیمت مدل پلاس گوشی پرچم دار جدید سازنده کره ای از قیمت آیفون های جدید کوپرتینو نیز بیشتر می باشد.

منابع خبری اعلام کرده اند که گوشی پرچم دار جدید در کنگره جهانی موبایل در معرض عموم قرار نمی گیرد و سازنده کره ای در نظر دارد که تنها اطلاعات مختصری را در مورد این دستگاه در این رویداد در اختیار خبرنگاران قرار دهد؛ طبق اطلاعات موجود گلکسی S8 از اواخر ماه مارس ( 11 اسفند تا 11 فروردین 96 ) در معرض عموم قرار می گیرد و از هفته آخر ماه آوریل ( 5 اردیبهشت تا 11 اردیبهشت 96 ) وارد بازار می شود.

اگر که اطلاعات منتشر شده در مورد زمان عرضه گوشی جدید سامسونگ صحت داشته باشد می توان گفت که ال جی برای رونمایی از گوشی G6 یک ماه قبل از گوشی پرچم دار سامسونگ با سختی های زیادی مواجه نمی شود.  

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر