P1، گوشی پرچم دار جدید نوکیا در MWC 2017 معرفی می شود!

P1، گوشی پرچم دار جدید نوکیا در MWC 2017 معرفی می شود!

اخیرا یک منبع خبری با نام راشن پابلیکیشن وورکت (Russian publication Worket) گفته است که گوشی نوکیا P1، که تصاویر و جزییات اولیه آن چند ماه پیش منتشر شد، گوشی پرچم دار جدید سازنده فنلاندی می باشد و نه نوکیا 8. این گوشی هوشمند در واقع بر مبنای گوشی آکواس Xx3 شارپ (Sharp Aquos Xx3) ساخته شده است اما از سخت افزارهای بهتری بهره می برد.

 راشن پابلیکیشن وورکت گفته است که گوشی جدید از یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی، نمایشگر 5.3 اینچی مجهز به محافظ گوریلا گلس 5 و رزولوشن احتمالی 1080 پیکسلی یا QHD، اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در سمت راست دستگاه و باتری3,500mAh  با قابلیت پشتیبانی فناوری شارژ سریع بهره می برد.

از جمله ویژگی های اصلی این گوشی هوشمند می توان به یک دوربین اصلی 22.6 مگاپیکسلی تایید شده توسط شرکت زایس (Zeiss) و رده بندی مقاومتی IP57 بدنه این محصول اشاره کرد اگرچه که این گوشی هوشمند نقاط ضعفی نیز دارد به این نحو که سازنده فنلاندی می خواهد مدل 128 گیگابایتی آن را با قیمتی در حدود 800 دلار و مدل 256 گیگابایتی آن را با قیمتی در حدود 950 دلار وارد بازار کند. 

منبع خبر: nextpowerup

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر