چگونه منوی مخفی ویندوز 10 را بیابیم؟

چگونه منوی مخفی ویندوز 10 را بیابیم؟

چگونه منوی مخفی ویندوز 10 را بیابیم؟


در منوی آغازین مخفی کاربرات دسترسی بیشتری به ابزار های مدیریتی دارند، اغلب از اینکه به ابزار های مدیریتی دسترسی پیدا کنند باید منو های مختلف و امکانات مختلف ویندوز را زیر و رو کنند. برای باز نمودن این منوی آغازین کاربران باید اشاره گر ماوس خود را بر روی دکمه ی استارت قرار داده و بر روی آن راست کلیک نمایند. همچنین می توانید از کلید میانبر ویندوز+ X برای اینکار استفاده نمایید. برای افرادی که از صفحه نمایش های لمسی استفاده می کنند، تنها کاری که لازم است انجام دهیم این است که دکمه ی استارت را فشرده و آن را برای چند ثانیه نگه دارید تا این صفحه ظاهر شود.
با باز شدن منوی استارت دوم، به بسیاری از بخش های مفید ویندوز ده مانند، مدیریت وظایف، کنترل پنل، مرورگر فایل، جستجو و خط فرمان دسترسی پیدا خواهید نمود. در شرایط عادی (normal circumstances)، تنظیماتی را باید برای اجرای منوی استارت عادی تنظیم نمایید. در تمامی برنامه ها (All Apps) و سپس به درون سیستم ویندوز (Windows System) وارد شوید. با کمک منوی استارت دوم کاربران می توانند سریع تر گزینه های مد نظرشان را پیدا کنند.
این منوی استارت همچنین شامل تنظیماتی برای مصرف برق، اتصالات شبکه، مدیریت دیسک، مدیریت کامپیوتر و دسترسی به خط فرمان می باشد. این منو همچنین میانبری را به دسکتاپ و همچنین میانبری برای خاموش نمودن کامپیوتر یا خروج از حساب کاربری را فراهم می آورد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر