اسکرین شات هایی از اولین تجربه اسکایپ یونیورسال بر روی موبایل های ویندوز 10

اسکرین شات هایی از اولین تجربه اسکایپ یونیورسال بر روی موبایل های ویندوز 10

پیش از این در امسال، مایکروسافت خبر داد که این شرکت یک اسکایپ جهانی برای ویندوز 10، معرفی خواهد کرد. اسکایپ جدید هنوز برای ویندوز 10 آماده نشده است ولی شرکت اعلام کرده است که در اواخر تابستان، پیش فرض آن را منتشر خواهد کرد.

هم اکنون، اسکرین شات هایی از این اسکایپ یونیورسال بر روی موبایل های ویندوز 10، منتشر شده است. این اسکرین شات ها، تمام ویژگی ها را نشان می دهد: اسکایپ، پیام رسانی و ویدئو، که بخشی از اسکایپ بر روی ویندوز 10 هستند.
این عکس ها از یک سایت روسی منتشر شده است و ادعا کرده که اسکایپ بر روی گوشی بیلد 10510 ویندوز 10 اجرا می شود. آنها نیز بیان کرده اند که این برنامه خطاهایی را نیز در بر دارد.
البته باید گفت که این برنامه، محصول نهایی نیست و مایکروسافت تغییراتی را در واسط کاربری و عملکرد این برنامه ها اعمال خواهد کرد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر