عمومی شدن کورتانا آندروید

عمومی شدن کورتانا آندروید

کورتانا اندروید بتا عمومی می شود

پروژه کورتانا روی اندروید مایکروسافت که برای اولین بار در اردیبهشت ماه معرفی شد، حال به نقطه ای از تکامل رسیده است که این دستیار مجازی به صورت بتا منتشر شده است.
بتا به صورت عمومی، که توسط سوزان هندریک معرفی شد، گفت که هدف این است که "با افزایش قابلیت های کورتانا در هر دستگاهی که دارید،کورتانا همراهی کامپیوتر ویندوز 10 شما شود."
با گذشتن کورتانا از مانع Redmond ،  حال مایکروسافت می تواند ببیند که دستیار دیجیتالی اش با سهم بازار دو رقمی روی شماره گیر ها روی دستگاه ها دریافت شده است.
همانطور که پیش بینی شده بود، مایکروسافت هنوز  “Hey Cortana” را ارائه نداده است، پس کاربران اندروید هنوز با مصیبت و تحقیر درخواست آواتار به صورت دستی دست و پنجه نرم کنند.مایکروسافت می گوید که در حال حاظر نسخه بتا برای ایالات متحده موجود است و در آینده به صورت بین المللی منتشر می شود.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر