واسط بی سیم جدید شرکت گوگل ، سبب اتوماتیک شدن وسایل هوشمند خانگی می شود .

واسط بی سیم جدید شرکت گوگل ، سبب اتوماتیک شدن وسایل هوشمند خانگی می شود .

واسط بی سیم جدید شرکت گوگل ، سبب اتوماتیک شدن وسایل هوشمند خانگی می شود .


همانند سایر واسط های بی سیم ( WiFi ) ، مانند Eero شبکه ای ، OnHub نیز به منظور پیکر بندی راحت تر و تنظیمات ساده تر تولید شده است که در کنار آن قادر است پهنای باند وسیعی نیز در اختیار کاربران قرار بدهد . دقیقا مانند اغلب واسط های بی سیم این سیستم نیز با سیستم عامل قوی Linux کار می کند و بر اساس اطلاعات معتبری که موجود است مدل Gentoo Linux بهترین تناسب را این دستگاه دارا می باشد .
Gentoo بر روی سیستم Qualcomm Atheros IPQ8064 قابلیت اجرایی دارد . بهتر است بدانید که این سیستم ارتباطی بر روی انواع APQ8064 ( Snapdragon 600 ) ها تمرکز دارد . dual Krait core SoC در فرکانس 1.4 GHz اجرا می شود اما Adreno GPU را در خود ندارد .

google onhub back-sm
کاربران این سیستم پیشرفته می توانند از طریق نرم افزار “ Google On ” که بر روی گوشی اندروید یا آی او اس خود نصب کرده اند ، از طریق اینترنت و از مسافت های بسیار دور عملکرد OnHub خود را تنظیم و کنترل نمایند . شرکت گوگل اعلام کرده است که OnHub قادر است تا در پس زمینه خود با اولویت بندی بخش هایی که بیشترین نیاز به آپدیت شدن دارند ، را به روز نماید تا از پهنای باند وسیع تری استفاده نمایند و کارایی آنها بهبود یابد . این شرکت همچنین اعلام کرده است که فن آوری های مفید موجود بر روی تلفن های همراه هوشمند به این منظور طراحی شده اند که پیچیدگی های ارتباطی موجود در شبکه ها را کم تر نمایند .طراحی شیک و مدور این دستگاه به نوبه خود تاثیر چشمگیری در موفقیت آن داشته است . این دستگاه دارای سیزده آنتن منحصر به فرد مخفی و گرد مانند است که شش عدد از این آنتن ها برای فرکانس های 2.4 GHz و همچنین 5 GHz طراحی شده اند . بر اساس اطلاعاتی که در تبلیغات ها و اعلانات شرکت TP-Link امده است هر یک از این آنتن های دستگاه جدید به صورت عمودی به سمت آنتن مکمل خود تمایل پیدا کرده اند تا بیشترین حالت قطبی بودن را برای هر دستگاهی که در جست و جوی شبکه وای فای است ، ایجاد نمایند . همچنین یک آنتن جستجوی متراکم “congestion - seeking  ” نیز وجود دارد که به دنبال مشکلات پیش آمده برای شبکه می باشد .

google onhub led-sm

پس از اینکه جست و جوی این آنتن به پایان می رسد ، نرم افزار برای ردیف کردن و منظم کردن این تراکم ها دست به کار می شود و بی نظمی ها را از بین می برد .ظاهر چشم نواز و براق و زیبایی منحصر به فرد این دستگاه واسط باعث شده است تا کاربران آن را از جایی مثل پشت تلویزیون یا کامپیوتر ، که معمولا در آنجا قرار می گرفت ، به جلوی تلویزیون و کامپیوتر انتقال دهند و یا در بهترین جای اتاق قرار بدهند تا علاوه بر زیبایی آنتن دهی آن نیز بهتر بشود .طراحی ساده این سیستم سبب شده است تا تعداد کابل هایی که معمولا به این گونه سیستم ها وصل می شدند ، کاهش یابد و همچنین نور ملایم دایره ای موجود بر روی دستگاه که از یکی از چهار رنگ اصلی استفاده می نماید سبب شده است تا دیگر برای نمایش اطلاعات فعالیت سیستم ، نیازی به LED های بزرگ نباشد . Trond Wuellner ، مدیر محصولات گوگل اظهار کرده است که گوگل این دستگاه را در پی شکایت ها و نارضایتی های کاربران در استفاده از سایر واسط های بی سیم ، تولید و وارد بازار کرده است .

google onhub top-sm
در این قسمت برای افزایش اطلاعات کاربران ویژگی های تخصصی OnHub مورد بررسی قرار می گیرد .
•    عمل کننده :Qualcomm Atheros IPQ8064 ( 2x ARM/Krait cores @ 1.4GHz )
•    حافظه :
1GB DDR3L RAM
4GB eMMC flash
8MB NOR flash
•    شبکه بی سیم :
آنتن های ◦6x 2.4GHz 802.11b/g/n 3×3
آنتن های ◦6x 5GHz 802.11b/g/n /ac 3×3
آنتن های ◦AUX 802.11a/b/g/n/ac 1×1 antenna
بلوتوث 4.0 with Smart Ready
◦802.15.4 (ZigBee and Thread)
امنیت ◦WPA2-PSK
•    شبکه ارتباطی کابلی ( سیمی )
پورت ◦Gigabit Ethernet LAN
پورت ◦Gigabit Ethernet WAN
تبدیل به ◦QCA8337 gigabit
پورت I/O — USB 3.0
•    سایر ویژگی ها مانند : بلند گوی 3 W ، سنسور ها ( حسگر ها ) ی سطح بالا ، LED های 6 x سه رنگه منظم ، TPN (SLB 961 نامحدود ) : سیستم عیب یابی ، برنامه های خروج موقت قابل حذف ، رنگ های آبی و سیاه .
•    قدرت - <12V/3A DC in; 100~240V 50~60Hz AC in
•    دمای مطلوب - 0 to 40°C
•    وزن - 1.9 lb
•    اندازه - 10.8 x 5.0 x 5.0 in
•    سیستم عامل اجرا کننده - Gentoo Linux


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر