برگزاری دوره رایگان آموزش برنامه نویسی مختص کودکان

برگزاری دوره رایگان آموزش برنامه نویسی مختص کودکان

دوره رایگان آموزش برنامه نویسی مختص کودکان

این کارگاه 5 ساعته  برنامه‌نویسی رایگان برای کودکان،در شیراز برگزار شد. مجری این برنامه گروه کاربران گنو لینوکس شیراز(لاگ شیراز) و با همکاری شهرداری بودند. در این کارگاه که در فرهنگسرای رسانه برای کودکان سنین 9 تا 13 سال برگزار گردید، زبان برنامه نویسی اسکرچ به صورت عملی و در حیطه ی چند پروژه به کودکان تدریس شد. 

DSCN2599

در این کارگاه یک روزه شاهد استقبال گرم و پرشور کودکان و والدینشان بودیم. افتتاحیه با حضور والدین و بیان سخنانی در رابطه با هدف از تشکیل این دوره و معرفی توسط دبیر لاگ تشکیل شد. حضور پر رنگ والدین، علاقه آنها  و تشویق برگزارکنندگان برای ادامه دار کردن چنین برنامه هایی، از نقاط مثبت این کارگاه بود. در انتهای برنامه  مسابقه ی برنامه نویسی در رابطه با مباحث تدریس شده، بین کودکان برگزار شد.

DSCN2645

حضور دکتر سامی و مهندس تمیس در انتهای این دوره  و صحبتهایشان در اختتامیه، باعث روحیه دهی به اعضای لاگ، کودکان و والدینشان شد. دوره ی آموزشی با تقدیم یادبودهایی از طرف اسپانسر به همه ی کودکان و همچنین اعلام برندگان مسابقه و اهداء جوایزی به آنها پایان یافت.

Untitled

فیسیت با قدردانی از برگزار کنندگان  امید برگزاری این چنین دوره هایی در سراسر کشور عزیزمان را دارد
فیسیت حامی گروه های مردم نهاد

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر