اخطار اشتباه ارتقای iOS9 برای کاربران آیفون

اخطار اشتباه ارتقای iOS9 برای کاربران آیفون

بعضی از کاربران نسخه بتای iOS9 برای آیفون و آیپد، گزارش هایی از اخطار سیستم داده اند. در این اخطار آمده است که نسخه کامل سیستم عامل جدید موبایل، هم اکنون آماده است. مشخص نیست که آیا این اخطار واقعی است یا نه. کسانی که این گزارش ها را داده اند، اعلام کرده اند که هیچ بروز رسانی در تنظیمات آیفون برای دانلود نسخه جدید وجود ندارد.

Alert
احتمال دارد که اپل نسخه رسمی iOS9 را در نهم سپتامبر در سان فرانسیسکو عرضه کند. برخی نیز گفته اند که نسخه اصلی iOS9، روز چهارشنبه، برای دارندگان نسخه بتای آن، عرضه می شود ولی انتشار عمومی آن، یک هفته بعد در 16 سپتامبر خواهد بود.
سیستم عامل جدید iOS9 ویژگی های جدیدی را دربرمی¬ گیرد، که شامل نرم افزار Siri هوشمندتر، برنامه های خبری زیباتر و جهت گیری های عمومی در نقشه های اپل می شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر