شرکت Skyport، SkySecure را با میزبانی قابل اطمینان برای VMware VCenter معرفی می کند.

شرکت Skyport، SkySecure را با میزبانی قابل اطمینان برای VMware VCenter معرفی می کند.

شرکت Skyport، SkySecure را با میزبانی قابل اطمینان برای VMware VCenter معرفی می کند.

SkySecure یک قالب امنیتی است که برای بالا بردن سرعت گسترش نرم افزار یا اجرای نسخه های آزمایشی به کار برده می شود. وقتی که قالب امنیتی نصب می شود همه چیز روی سرور در فضایی امن پوشش داده می شود و همه چیز ،از نظارت گرفته تا دسترسی به سیستم ،از طریقبرنامهSkySecure امکان پذیر می شود.
مرکز SkySecure همچنین یک دنباله ممیزی کامل از همه سیاست گذاری ها ارائه می دهد؛ در نتیجه شناسایی هر تغییری آسان است و همچنین  همه سرور ها و حجم کارقابل مشاهده هستند، پسدسترسی به عملکرد و نظارت بسیار ساده است.
سرور SkySecureیک جزء درون محلی و یکپلت فرم کامپیوتری قابل اعتماد است که از سفت افزار قفل شده، تکنولوژی اجرای قابل اعتماد Intel استفاده می کند تا مجموعه ویژگی های امنیتی قوی را ارائه دهد.

به دلیل امنیت سرور در این سطح بنیادی ، فکر کردن به مزایا برای سازمان با اجرای پلت فرم مجازی سازی در روی این پلت فرم امنیتی کاملا طبیعی است. برنامه ها و ماشین های مجازی اجرا شده روی سرور SkySecure از بد افزار ها و مداخلات درونی در امان هستند. با استفاده از قالب های خاص برنامه ها در مرکز SkySecure شما می توانید یک قالب خاص VMware vCenter specific را روی سرور SkySecure نصب کنید.

skysecurecenter-monitor-transparent w 450
قالب خاص برنامه برای VMware vCenter شامل یک فایروال سفارشی است که برنامهvCenter را احاطه می کند که البته  در عین حال که دسترسی به آنچه مورد نیاز است را فراهم می کند،هرپروتکل و کانال های ارتباطی راسخت میکند. این قالب شامل درخواست برای فعال کردن راهنما ، DNS، شبکه متصل ذخیره سازی (NAS) و Partner APIsمی باشد
در طول انجام آزمایش این برنامه و آماده سازی آن برای بازار عملکرد برنامه و قابل اعتماد بودن آن به طور گسترده آزمایش شد. داگلاس گورلی معاون رئیس شرکت Skyport Systems گفت: " ما استاندارد های خود را بسیار دست بالا گرفته ایم و آزمایش های بسیاری روی این سیستم انجام دادیم تا از قابل اطمینان بودن و عملکرد این برنامه اطمینان یابیم."

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر