گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 با اسنپدراگون 835 در GFXBench رویت شد

گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 با اسنپدراگون 835 در GFXBench رویت شد

اطلاعاتي از يك گوشي هوشمند با اسنپدراگون 835 در GFXBench رویت شده است كه به نظر ميرسد مربوط به گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 باشد. با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، اطلاعاتي از يك گوشي هوشمند با اسنپدراگون 835 در GFXBench رویت شده است كه به نظر ميرسد مربوط به گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 باشد. با فيسيت همراه باشيد.

به نظر نمی‌رسد دو پرچمدار جدید گوگل به همین زودی معرفی شوند، اما این بدان معنا نخواهد بود که تا زمان رونمایی شاهد درز اطلاعات و شایعاتی از آنها نباشیم.

مشخصات اين گوشي در تصوير زير قابل رويت است.

گوگل پيكسل xl2

  • اولين و مهم ترين قابليت اين اسمارت فون، يك نمايشگر با اندازه ي غيرمعمول است كه در اين ليست با رزولوشن 2560 در 1312 درج شده است.
  • اين گوشي با اندرويد O در GFXBench مورد تست قرار گرفته است.
  • گوگل پیکسل ایکس ال 2 با چيپست اسنپدراگون 835 با قدرت پردازش ۲.۳۵ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۴۰ قدرت مي گيرد.
  • رم اين گوشي 4 گيگابايت و حافظه داخلي آن 128 گيگابايت است.
  • این گوشی هوشمند به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل مجهز شده است. (هر دو دوربین از ضبط ویدیو با کیفیت ۴K پشتیبانی می کنند)
  • یکی از افشا کننده های معروف که جزئیات GFXBench را منتشر کرده، مدعی شده که گوگل پیکسل ایکس ال ۲ از Gigabit Wi-Fi با باند دوگانه و بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی خواهد کرد.

پنچماركها اطلاعات زيادي را راجع به گوشي هاي مختلف تست و به بيرون عرضه ميكند اما همچنان ممكن است كه اين اطلاعات درست نباشند. حال اگر این اطلاعات مربوط به نسخه نهایی گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 باشد، باید دید که آیا بلند قامت شدن نمایشگر پرچمدار آینده گوگل می‌تواند یک پوئن مثبت برای آن به حساب آید یا خیر!

گوگل پیکسل ایکس ال ۲ به عنوان جایگزینی برای گوگل پیکسل ایکس ال که در اکتبر ۲۰۱۶ راه اندازی شد، عرضه می شود.

گوگل احتمالاً اين گوشي را با همكاري HTC عرضه مي كند. اين گوشي در پاييز امسال معرفي خواهد شد. قيمت اين گوشي بالا خواهد بود و ممكن است بعضي از كاربران از خريد آن صرف نظر كند.

 

 

 

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر