بروز رسانی میان افزار سی گیت برای حل مشکل آسیب پذیری درایوها

بروز رسانی میان افزار سی گیت برای حل مشکل آسیب پذیری درایوها

اگر شما نیز صاحب حافظه قابل حمل وایرلس پلاس سی گیت یا حافظه قابل حمل وایرلس و یا هارددرایوهای قابل حمل وایرلس هستید، می توانید با مراجعه به وبسایت رسمی سی گیت، میان افزار جدید آن را دانلود کنید.


یک مشکل امنیتی در درایوهای سی گیت پیدا شده است که نمی تواند از داده ها در برابر حمله های مخرب مهاجمان محافظت کند.این عیب امنیتی، بر روی درایوهای قابل حمل تاثیر مخربی می گذارد، به صورتی که حمله کنندگان با دسترسی از راه دور بدون هویت از طریق سرویس های تلنت به درایوهای شما حمله می کنند و بعد از آن می توانند کنترل منبع ذخیره شما را به دست گیرند، مثلا به داده های شما دسترسی پیدا کنند و یا فایل های مخرب را برروی فضای ذخیره داخلی شما، قرار دهند.
خوشبختانه، این عیب در نرم افزار، برطرف شده است. اگر شما نسخه های 3.3.0.005  یا 2.3.0.014  را استفاده می کنید، نیز می توانید یک فایل پچ هم مستقیما از سی گیت برای برطرف کردن ایرادات میان افزار دانلود کنید که این درایو شما را به نسخه 3.4.1.105 ارتقا خواهد داد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر